jimpanse Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg vurderer kjøp av denne Dell-maskinen: P4 1,6ghz 128DDR ram 20GB nVidia Geforce2go 3D CD-ROM/Floppy + diverse Pris 16000 fra dell.no Dell har nå totalt 1000kr i rabatt for bestilling online, men jeg lurer på om jeg kan spare mer på å vente til P4-prisen faller (har lest noe om det hvertfall). Faller P4 i pris i løpet av en måneds tid? Angående skjermkort: hvilke begrensninger setter et slikt kort? Tenker på spill og evt redigering av film. Noen som har noen erfaringer med denne maskinen, postive og negative? Hva med Dell generelt? Jeg skal ta maskinen med til utlandet så jeg trenger internasjonal garanti - noe som har erfaringer med problemer i utlandet? Håper på svar! Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Har vurdert denne jeg også, men tror jeg venter på zepto 3002, som jeg tror blir så og si lik. Gf2go 100 er vel helt kurant. I alle fall bedre enn de sis og gamle ati kortene som mange leverer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå