kvikks Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 excorsisten fra 1973, den nye versjonen er meget skremmende hvis man ikke har sett den før. The beginning skal vist suge Skvatt en gang av extended edition... Filmen er bra, men inneholder så mye teite scener som dreper hele stemningen. F.eks når hodet til jenta begynner å snurre rundt som en karusell, skal man gråte eller le, slikt bare ødelegger.... Soundtracket er bedre enn selve filmen. Føler også mye av det samme i The Shining, men der er det først når alt blodet kommer at de rasere en ellers super film.. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Gothika Den er Hard... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vil nå ikke kalle Gothica særlig skummel. Mer thriller enn grøsser... Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Vil nå ikke kalle Gothica særlig skummel. Mer thriller enn grøsser... Skummel sa han ikke noe om, skrekk er saken. Men du må inrømme at men skvetter av Gothika!!. Endret 24. desember 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg vet hvem som kunne ha blitt den beste grøsser noensinne: Dreamcatcher. Den filmen var noe av det mest skremmende jeg noeninne har sett, helt frem til etter at dyrene vandret. Fra det punktet og videre sugde den store baller. Alt som hadde med militæret og Morgan Freeman (super skuespiller) ødela hele filmen. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Se7en. Den er virkelig god. Men går den egentlig under kategorien skrekkfilm? Er litt usikker, tror kanskje den går mest under Thriller. Men uansett tror jeg du vil like den. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Audition Den slutten er for mye...så vanvittig syk men samtidig så trist og tragisk. Man vet ikke om man skal gråte eller se bort... Skremte iallefall vettet av meg. "Dypere, dypere, dypere, dypere..." Urk, fy faen... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Identity tror jeg skal være bra. Hørt mye bra om den men har dessverre ikke sett den så jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå