Gå til innhold

En ordentlig god skrekkfilm

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg satt å diskuterte med madammen i gårkveld, for hun ville se en ordentlig skrekkfilm/grøsser som man ble _skremt_ av, men jeg har helt hjerneteppe og kan egentlig ikke komme på noen filmer som jeg har sittet i stolen å revet av meg hår fordi det er så så spennende.

Så...noen som har noen gode skrekk/grøsser filmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Outing (The Lamp) skremte vannet av meg da jeg var 10 år (vel, det er jo 16 år siden det). Aaaner ikke hvordan den er nå, men jeg har traumer den dag i dag. Ikke mange ting som har skremt meg så mye i livet.

Jeg synes forresten filmer var skumlere før i tida, før "alt" det skumle ble basert på dataanimerte effekter. Eller har jeg bare blitt gammel og kjedelig?

Lenke til kommentar

Altså, det er en ung dame som skal se dette, så jeg tror det er viktig å vise henne en intelligent grøsser. ([generalisering]For det er jo et kjent faktum at gutta gir faen i alt som heter handling når det kommer til grøssere/skrekkfilmer. [/generalisering]) Jeg kan anbefale disse filmene:

- Angel Heart: Fantastisk okkult grøsser med Mickey Rourke og Robert De Niro i hovedrollene.

- A Stir of Echoes: The sixth Sense bare enda bedre og enda skumlere.

- Stephen King-maraton: IT og The Shining er begge klassikere.

- The Silence of the lambs: Hannibal Lecter... trenger man å si noe mer?

- Halloween: Grøsserklassikern som viste at slasherfilmer faktisk kan være gode filmer.

Lenke til kommentar

Off-topic:

Hadde det vært en vanlig bruker som hadde postet den hadde du nok ikke kommet med: b-real da...

:p Nei... da hadde nok tråden blitt stengt, forskjellsbehandling, eller??? :p

On-topic:

Den skumleste jeg har sett må nok være The Julekalender da jeg var 3 år... var livredd!! :D

Lenke til kommentar
Night of the living dead og Day of the dead :thumbup:

Har ikke sett Day of the dead enda :cry:

Må få sett ferdig Trilogy of the dead (Night Of the living dead, dawn of the dead og day of the dead) , den kan anbefales.

IT skremmer jo gjerne livet av deg en stund.

Det Julekalender tåler jeg ikke å se på alene :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...