Zemeckis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hei Var litt uheldig å glemte å ta ut lommeboka mi fra ei bukse som skulle vaskes. Og der var b.l.a minibank kortet mitt. Vil den fungere som normalt eller er den ødelagt nå? Edit: JuleLeif var på besøk Endret 20. desember 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg foreslår at du tar og tester det i en minibank Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 På Mythbusters prøvde de mange metoder for å slette et minibankkort, og det var ganske vanskelig. Tror du kan ta det helt med ro Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har sendt både busskort og bankkort gjennom vaskemaskinen mange ganger og alle funker fremdeles. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg foreslår at du tar og tester det i en minibank Kunne sikkert ha gjort det. Men jeg orker ikke å gå så langt til nærmeste minibank Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg foreslår at du tar og tester det i en minibank Kunne sikkert ha gjort det. Men jeg orker ikke å gå så langt til nærmeste minibank Hva skal du da med kort om du ikke orker å gå i minibank....? Bør fungere greit etter litt vask så lenge det ikke er kjempevarmt (90°-100°C) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg foreslår at du tar og tester det i en minibank Kunne sikkert ha gjort det. Men jeg orker ikke å gå så langt til nærmeste minibank Hva skal du da med kort om du ikke orker å gå i minibank....? Bør fungere greit etter litt vask så lenge det ikke er kjempevarmt (90°-100°C) Orker ikke å gå en time(begge veier) for å sjekke om minibank kortet virkelig fungerer Var i 40 graders vask da. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 det er klart det fortsatt funker... med mindre du har noe i vaskemaskinen som avmagnetiserer stripa.... men det er jo mulig at dimensjonsskifteren som stjeler sokkene dine har avmagnetisert det.... 1 Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Viss ikke det skapes at eller annet magnetisc felt når du bruker vaskemaskinen (og det gjør det gjerne) kan jeg ikke forstå hvordan den kan bli ødelagt. Btw nepyun Mythbusters e konge!! Et av de beste programmende på dicovery, spessielt nå som den nye sesongen har begjynt. PS. De fleste minibank kort mytene var konge(og BUSTED!) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mitt fungerte i hvert fall etter en runde i vaskemaskinen. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mitt forrige minibankkort var i vaskemaskinen 2 ganger.. enda funka det.. men bildet var nesten helt vaska bort Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Du har misforstått, er ikke slik man hvitvasker penger... Lenke til kommentar
ttd Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 On topic: Ja, kortet vil fungere Off topic: Jeg har også sett Mythbusters-episoden hvor de tester alskens måter å ødelegge kort på med magneter. Men den eneste gangen mitt minibankkort har streiket var etter at det lå i lomma mi sammen med en relativt kraftig høyttalermagnet en halv dag... Tilfedlig? I THINK NOT! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 tråden er et år gammel... tror du ikke at han har funnet ut av om det funker eller ei nå? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Fikk lommeboken vasket her i våres, busskort og andre papirlapper som kvitteringer gikk det værre med mens mopedførebevis og visa kortet var like hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå