Gå til innhold

Raid er forsvunnet

Ampy

Anbefalte innlegg

Heisann!

La inn Windows Server 2003 på filserveren min for noen dager siden (kjørte XP pro før) og alt virker som det skal, bortsett fra at Mirror raidet mitt (to 200Gb WD disker) ikke dukker opp. I bios ligger raidet som fungerende, og to andre disker som er koblet til samme raid kontroller (men som ikke kjøres i raid) fungerer fint i windows.

Noen som har vært borti noe lignende? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

La inn Windows Server 2003 på filserveren min for noen dager siden (kjørte XP pro før) og alt virker som det skal, bortsett fra at Mirror raidet mitt (to 200Gb WD disker) ikke dukker opp. I bios ligger raidet som fungerende, og to andre disker som er koblet til samme raid kontroller (men som ikke kjøres i raid) fungerer fint i windows.

Noen som har vært borti noe lignende? :hmm:

Lagt inn rett drivere?

Lenke til kommentar
Heisann!

Noen som har vært borti noe lignende?  :hmm:

Lagt inn rett drivere?

Så vidt jeg vet.. Ellers hadde vel ikke de andre diskene som er tilkoblet raidkontrolleren fungert heller?

Edit: Fant vist noe på Promise sin hjemmeside:

FastTrak100 TX/LP Windows Driver 2.00.0.34

Description

- Adds Windows 2003 Server support

- Fixes problem where large drives sometimes not detected

Prøver den jeg :roll:

Endret av Ampy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...