tor_erik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Creative Zen Micro (hvit) Koss Porta Pro hodetelefoner Pondus og EON julehefter Genser Björn Borg godlukt Ferrero Rochet 200 kr Rimelig happy jeg ja. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 -Logitech MX1000 -Ekstern HD 80GB (skal byttes i en 120gb intern tenker jeg) -En kran.... -Lommebok og penger til å ha i den -2 gensere -Håndball -En kasse nudler -Et par bøker -Et krus med bildet av fetteren min (som er en hund) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) - Søster: En for stor genser (hva går det av søstra mi?). Men den er fin da. Hadde dog regnet, og håpet på å få treningsgenser/t-skjorte. Men fornøyd uansett jeg. - Mamma og pappa: Barbermaskin , og en drikkeflaske fra norrøna til å ha i belte. Veldig praktisk på tur o.l. - Besteforeldre: 7. bok av Tidshjulet, av Robert Jordan og en Bjørn Borg boxer - shorts. - Onkel: Trenings/tur trøye, pustende, dog for tynn til å trene i uten noe ekstra. - Tante: En god hode/sykkellykt fra Petzl. - Tante og onkel (noen andre): En fin "skjorte", med lange armer. Dog for kort på armene. - Grandtante: Fotoalbum fra ferien. - Grandtante og grandonkel: Gavekort på platekompaniet for 149. Det blir nok en dvd. Savner presang fra meg selv, skulle hatt meg en harddisk basert mp3 spiller. Men jeg er såpass blakk at jeg måtte låne penger til julegavene, og har ennå ikke betalt søstra mi for julegavene vi spleisa på. Æsj. EDIT: glemte Donald og Pondus julehefter ! Uansett er jeg fornøyd med gavene Endret 25. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 * Ting til den nye leiligheten (alt i perfekt minimalistisk stil) - Klokke - Diverse pyntegjenstander - Hyller - Pizzastein (en steinplate man kan legge varm mat på så den forblir varm) - Lampe - To vinglass - Håndklær - Snømåke og kost * Penger (det var det jeg ønsket meg mest, og det var en sann glede å sjekke kontoen i dag) * Brennevin og vin * Det var sikkert mer også, men jeg husker ikke alt... *dårlig samvittighet* Lenke til kommentar
operaman Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dette har jeg fått: -Packard Bell Audiokey II 1 GB -Div. såpe å deodorant -Isfiskesett å kompass -Lommekniv og Lomelykt -Kikkert -Div. klær -Ny kontorstol -Verktøysett for PC arbeid *Penger Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dette har jeg fått: -Penger -Prince Of Persia: Warrior Within -Chronickles Of Riddic (spillet) -Creative ZEN Touch -Bukse og genser, og hansker -3 feite marsipangriser, og 5 melkesjokolader (store) -Verktøy (til datamaskinen ) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) - Logitech DiNovo - Logitech 5.1 høyttalere - Barbermaskin (Noe eg ikke trengte nå, men sikket seinere) - DVD - Sokker - Voks (Til håret) - Sjampo og deodorant (adidas pakke) - T-Sjorte - 3 genserer - 500 kr - Gavekort på 400 kr - Bok ++ EDIT: Glemte kontorstol (Bygge selv kit. ) Endret 25. desember 2004 av Limited_Edition Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 - Logitech DiNovo diNovoPowah! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ting jeg har fått : Penger av diverse. 3x gavekort for tilsammen 500 på clas Ohlson En snickers og kvikk lunsj Etsesett for nybegynnere (også fra clas ohlson) Bladet "Modell og Elektronikk" og 1 års betalt ab. Grandis gaffel&kniv med tilhørende cola glass ( ) 1 stk CD Alt jeg husker... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 fikk: tre pack boxere salat fat ting genser shorte 600 kr mjølkesjokolade en bass gitar med forsterker og hele pakka er sikkert mer men jeg husker ikke gav: en melkesjokolade Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk: -Mustek PVR-A1 mp3 spiller med medfølgende minnekort på 1gb -Tilsammen 30 brenne cd'er :!: -Div. klær -Datasekk (til bærbar pc) -Div. DVD'er -Forskjellige andre ting Gav masse billigting som jeg tilsammen brukte en time på å kjøpe på nille Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 GUESS veske Smykker Belte som har navnet mitt skrevet på Parfyme Gule sko Mange ullsokker siden jeg fryser så mye Gavekort på klesbutikker Gavekort på bokforretninger Tur til Budapest + lommepenger Ny MP3-spiller (billig, og enkel å bruke) Undertøy Dagbok DVDer Pysjamas Harry Potter sengesett Jeg føler at jeg ikke har fortjent halvparten av det her engang... Er ikke særlig snill av meg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Skal vi se: Creative 512MB mp3speller Canon i560 printer Boblesverd Sånn skumgummiringskyter Litt penger her og der Godteri +masse småting Gav: 8 piratleker til 29.90,- som jeg kjøpte på Nille 1. stk Cyber Bug - også på Nille Norah Jones CD Pink Floyd CD GameCube Kontroll EDIT: jeg har da gitt noe også.... Endret 26. desember 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Jeg fikk: Penger 2 gensre 2 T-sjorter 2 luer hansker ullsokker - fra bestemor Én stor Jule Marsipan - gris Én liten marsipangris med sjokolade Masse annet snop... Band of Brothers 6 Flaxlodd - vant på to :hu: Penge-ting i metal Tennis sjokolade fra minde Treningssko - dempet Jeg er godt fornøyd jeg... ... Tur til Budapest + lommepenger ... Jeg føler at jeg ikke har fortjent halvparten av det her engang... Er ikke særlig snill av meg JEg kan godt reise for deg Endret 26. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 -Logitech MX1000 me 2 -En kran.... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Besteforeldre: 5000 kr hver til alle barnebarna.... (grunnen til sjokket) Noe rart med besteforldrene mine, alle barnabarna fikk jo 10 000 kr hver i julegave for 2 år siden Fælt så gavmilde de er nå for tiden Christ. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 oppsummering av hva jeg fikk til jul: bassgitar /m tilbehør 4par ullsokker sokker (fint å ha i army bootsa) jakke, genser et umulig "puslespill" 600kr skolesaker fly som drives av lufttrykk harry potter: fangen fra azkaban (harikke sett den enda) en bok (husker ikke tittelen) en dvd av michael moore (men den hadde vi, får se hva vi bytter den i ) to nissedukker (fra kattene (egentlig fra lillesøstra mi)) en stein malt om til en marihøne (lillesøstra mi) POndus bok (flat firer) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dolce & Gabbana Light blue (wee, jeg ønske meg den) Kasserolle (ønsket meg det også Gavekort på Bergen Storsenter (kommer godt med) Smykke og øredobber (Fiffig) Penger (alltid like kjekt G-string med en liten søt alv på (kjempesøt) Miksmaster (noen vil visst ha kaker) En rose fra en kjempekosemose-god-gutt Lenke til kommentar
EJN Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Gav veldig mye i år, husker ikke alt. Fikk: - Vox Wah-Wah effektpedal (gitargreier) - 450 kr i gavekort hos Free Record Shop - En blodharry t-skjorte av en kompis - Van Halen - Best of Both Worlds x 3 - Elixir gitarstrenger - SACCOSEKK - VIF-skjerf ^_^ (bryr meg fint lite om fotball, men original gave) Digg jul. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dette er hva jeg fikk: Fra meg: Bose Companion 3 Fra jobben: Veeeeeldig mye godis! Fra mamma & pappa: 1000 kr. + tøfler + dvd Fra onkler & tanter: Deo, pyntefigur, dvd, gavekort Fra bror: Endel godis og div. småting... Fra andre: CD-r, penger (2350 kr.), godis, marsipangris Vel, en god jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå