ATi-Radeon Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Nå husker jeg hva bror betalte for^^ som ble i fra meg og bror Pappa: Queen Live dvd fra 80-tallet (pappa skulle på den konserten, men det ble aldri noe av så han fikk kose seg med dvden) og jean paul parfyme den som er formet som en mann Mamma: Davinci koden elns ellers så trur jeg de var glade som feiret jula med barna =) Endret 25. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk: Ullsokker x 2 Diverse gavekort Klokke 300,- Kjøkkenutstyr Genser Hansker Litt candy Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Er egentlig ganske fornøyd med hva jeg fikk jeg - 2300 kroner (Foreldre, slektninger) - Master & Commander DVD - LotR-Forces of Dark kalender - Standard deo/dusjsåpe osv - En god del klær - Div spiselige godsaker Hadde egenntlig ikke ønska meg noe spess, så er egentlig veldig fornøyd Jeg kan ikke unngå å legge merke til hva noen her på forumet får 4000 fra en forelder, stæsj i samme prisklasse fra den andre. LCD-skjermer i øst og iPod'er i vest. Jaja, noen har det Men skal ikke klage jeg. 2300 er en en pen sum det Edit: God jul og god natt! Endret 25. desember 2004 av Pug Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Dette har jeg gitt: Bror: Saitek Cybord 3D force feedback m/ throttle Mor: Olympus C60 Digitalkamera Far: Bygd han en PC (3.2Ghz Prescott, 1024MB Ram, 6600GT) Venner: Half-Life 2, doom 3, Photoshop Cs, Nirvana- Nevermind, Eric Prydz - Call on me Vi er så treige her i huset med å komme i gang med å spise julemiddagen at jeg ikke har fått åpnet en eneste pakke ennå, kommer en oppdatering senere. Har du litt jævlig mye penger på deg. Det kunne jeg bare drømt om å spandere på meg selv. Vel man blir hva man tjener :!: Glemte å si at dette var et spleisingsprosjekt da! Sponsa pc'n med 1000 , hadde ikke råd til mer Tjener imidlertid ikke noe særlig som gitarist Fikk: Club3D GeForce 6800 Saitek Cyborg 3d Force feedback Sokker, 10 pakk fra tante i amerika (har de ikke bedre å sende bover sjøen?) 2 gensere (litt småstygge men men ) 500 kr TWIST fra min beste venn hehe ( han fikk dobbel-DVD) Dukke fra europris Termos 4 gavekort fra platekompaniet ( ) Er generelt fornøyd, veldig fornøyd med de 2 første men det er jo tanken som teller! God Jul! Edit: Fikk og Doom 3 av en venn jeg så vidt kjenner Endret 25. desember 2004 av tørrfisk Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Fikk: 2 svarte T-skjorter, 1 T-skjorte fra stress (dritdyr), stormberg vindtett fleecejakke, 3-pack med tennissokker, svart lakk, boxere, blå kald katode, Deer Hunter 2005, Mafia, 2 marsipangriser (1 stor), hodelykt, CO-tech multiverktøy, 500kr, 100kr,melkeskjokolade, smil, mentos, konfekt til fam.. Og sist men ikke minst: Full carvingpakke fra mamma og kjæresten hennes. Ga: Klokkeradio, film, penger, gavekort, div. kopper og asjetter til tanter og onkler, kniv, speil, lue, godteri, DVD'er, + noe jeg ikke vet hva jeg ga. En god jul. Edit: Glemte toalettmeppe med 1.5 Ml med armani parfyme. Endret 25. desember 2004 av king_of_kong Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Har gitt: Mamma: Pysj ho har ønsket seg +Flaxlodd osv... Bestemor og Bestefar: Ny kjøkkenradio Pappa: Flaxlodd og bokstøtter jeg har laget selv Min værste "fiende" som egentlig bare krangler på skolen: Roller Coaster Tycoon 3, lastet ned fra BT. +En masse konfektesker til "alle og enhver" Kompis#1: Lock On Kompis#2: BFME Har fått 3600kr alt i alt The Sims 2 RCA Stereo kabel (Sa S-Video ffs) Marsipangris Maleri av Pappa som er hobbykunstner Olsenbanden på Rocker'n "Han er uredd, han er fryktløs, han er helt på jordet" (Eller hva det stod, husker ikke hva filmen heter ) Deo + Shampo 2 Slike IQ gåter med tråder og ringer osv... Marsibanbrød Det var egentlig alt tror jeg... EDIT: Jeg glemte marsipanbrøda! Endret 25. desember 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 12 boxer-shorts En haug med deo'er (3 Hugo Boss) 700,- kr T-skjorter Simpsons sokker (!!!!) En haug med marsipangriser Masse Dumle og annet skrap Lenke til kommentar
neb Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) fikk: - boxer shorts - jean paul parfyme - 2700 spenn - 3 par sokker (1. par ull) - 1 T-shirt - Gilette mach 3 turbo - Nivea aftershave balsam -adidas shower gel (uff.. lukter vondt! ) - 2 stk. kinogavekort Ga: - Den nye Cden til Bjørn Eidsvog til muttern - Pulp fiction plakat til en kompis - diamant smykke til dama - Barne musikk pakke (7 cder) til små søskenene mine. Endret 25. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk: 2100 kr. Nec 1770nx (Men får den ikke før den kommer på lager der vi bestilte fra) Masse Tøy. Litt godis av forskjellige slag. Ringkontant kort netcom på 300 gavekort på spaceworld til 500 kr En klokke Lotr BFME Spillet. Det var vel det meste Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jegg fikk: 5500kr Masse superundertøy 2x Bathroom set Sekk Og masse godteri Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk: Én bukse. Én genser. Penger (1000,-). Chanel Allure Homme Sport. Nike sko. Y-3 lue og belte. DVD-filmer (listen finner du her). Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg Fikk: - Ringenes Herre Atter En Konge Collectors Edition x2 - Ringenes Herre Ringenes Brorskap Extended Edition - Quentin Tarantino Collection - Apokalypse Now! Redux - Den Siste Samurai - Black Hawk Down - 2100,- cash - Får Nytt tastatur og mus til 1200,- på 3. Juledag - 3 CD'er - Half Life 2 - Et tåpelig brettspill - + masse annet småting Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk:DVD-filmer (listen finner du her). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Endte opp med: -NEC ND-3500 DVD-brenner -Skinnlommebok -2000kr -Slips (woohoo) -3 par ulvangsokker -Ei bukse -Armbånd i sølv -Kill Bill vol.2 på DVD -Pink Floyd flagg --Musikk-- -Meshuggah - Nothing -Carpathian Forest - Through Chasm..... -Pink Floyd - The Division Bell -Roger Waters - Amused To Death -Pink Floyd - Animals -Pink Floyd - Meddle -Pink Floyd - The Wall - DVD -Roger Waters - The Wall - Live In Berlin - DVD -Pink Floyd - Live At Pompeii - DVD -Dream Theater - Live At Budokan - DVD -Slayer - War At The Warfield - DVD Gav vekk: -DVD-spelar -Mikrobølgeovn -5 DVD-filmar -4CD-ar Lenke til kommentar
arianar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Fikk: - Franz Ferdinand t-skjorte - Franz Ferdinand plakat - Return of the King Collector's Edtion - Gavekort på Platekompaniet - Koss PortaPro - 1000 kroner - Sort cardigangenser - Ny rem til bassgitaren - Brun skjorte med hvite striper - Hjemmestrikkete votter - Syv Stratos - To poser potetskruer - The Hitchiker's Guide to the Galaxy - The Restaurant at the end of the Universe - Belte - Lommelykt Veldig fornøyd med alt sammen! Og for pengene jeg fikk + penger jeg har spart skal jeg kjøpe MP3 spiller. Endret 28. desember 2004 av arianar Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk masse penger og et digitalt kamera:D Lenke til kommentar
Irons Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har fått: -Stor sandsekk, samt treningshansker -500,- i gavekort på sport1 (skal kjøpe vektskiver) -1500 ,- i penger fra slekninger (skal kjøpe to ergoemetersykler) -Litt klær -en bilett til ett show av noe slag, som svigers er med i -stikksag, så slipper jeg å "låne" svigers heletiden -vinopptrekker av noe slag.. Husker ikke mere nå, junior som fikk mesteparten i år gitt (igjen!!) \\Sp33D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 "Han er uredd, han er fryktløs, han er helt på jordet" (Eller hva det stod, husker ikke hva filmen heter ) Det var nok Johnny English gitt. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg fikk: -Penger (2k) -Klær og jakke -Enormt mange showergel pakker (5 stk. ) som inneholdt deo og spray osv. Tror faktisk ikke det var mer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 "Han er uredd, han er fryktløs, han er helt på jordet" (Eller hva det stod, husker ikke hva filmen heter ) Det var nok Johnny English gitt. Visste det var noe med English... Kunne jo bare gått ned og sjekka da men... NEH, for opptatt med å spille The Sims 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå