sofarot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 og ja, personlige gaver er kjekt!!! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 får vel slenge på listen over hva jeg fikk atter en konge utvidet utgave med minas titirh figur airbrush starter-kit(for mulige casemods i fremtiden) diverse klesartikler diverse dremel utstyr et naglesett med gjengede nagler multimeter the last samurai dvd 2300kr en maxtor 80Gb IDE disk harddisken fikk jeg selv om jeg spesifikt sa jeg ikke ville ha det til jul. det fordi jeg skulle kjøpe den selv, og dermed være sikker på at jeg IKKE fikk en fillete 80 gigs disk. 200 gigs minimum fra denne julen sa jeg, men neida. måtte få en som er for liten for mitt bruksområde. *stirre ned på kabinettet* dumme kabinett. FÅ FLERE HARDDISK PLASSER!!!!! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Bytt 80 gigeren og bruk noen av de 2300 kronene til å betale mellomlegget da vel! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Føler meg skikkelig bortskjemt i år Ga: Minnepenn til far, CD til søster og mor, samt at mor kjøpte en del til diverse smånevøer og lignende fra oss. Fikk: Gave fra far (og dermed til han selv): Komplett datamaskin (kombinert julegave og noe jeg likevel skulle få, pga. skole og slikt, så nå er hans maskin ledig 24/7), håndleddsbeskyttere for snowboard, Veien til førerkortet (3 bøker til sammen), kontantkort... Gave fra mor: Ringenes Herre Extended DVD Trilogi, CD Gave fra søster: CD, samt 12 brente CD-er Gave fra tanter, onkler og lignende: 500kr, 2 CD-er, Pondusbok #4 samt enda en bok Steike... Ja - jeg er nok bortskjemt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) GIR: Fattern fikk cd. Muttern fikk gavekort på Mester Grønn. Brodern fikk HL2. FIKK: Ny og digg seng Lue Tøfler Belter Boksere En jævli homo _truse_ av ei veninne Håndklær Suxx å bli eldre, får mindre gaver gitt Ja, en del unger her som får gråssalt med (dyre) gaver. Ser også trenden med at folk her får penger. Ikke vanlig her i huset. Endret 24. desember 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 En jævli homo _truse_ av ei veninne Det fikk 2 venner av meg òg, artig julegave! 3 g-strenger for 99kr! Vi snakker ikke om den tredje. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Herregud det er mange bortskjemte unger her. Selv fikk jeg det vanlige ( shampoo, deo osv.) En bukse. 1000kr. Kulepenn m/innebygd radio. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 En jævli homo _truse_ av ei veninne Det fikk 2 venner av meg òg, artig julegave! 3 g-strenger for 99kr! Vi snakker ikke om den tredje. LOL! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fikk : Homo truse fra en venninne.-_- 10k kroner fra familie. En langarmet t-skjorte. Ett belte. En bamse Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg fikk ny Hd 200gb! ¨ og Hl2 jeg er i lykkerus! Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 10k kroner fra familie. hmm det var veldig mye . selv fikk jeg av mor: ting til mopeden min. verdi 800kr. far:1 stk marsipangris. 800kr.+tagan 480w psu søster : ikke enda. resten av fam. pipenøkkelsett. parkett på rommet. 1dvd. 1stk spill. kikkert. cola glass. ++ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg driter i alle de andre gavene, (selv om de var bra, nyttige og/eller fine,) for jeg fikk nemlig tidenes FETESTE gave: En komplett sovjetisk oberstuniform med lue, jakke og bukse! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fikk NEC 1770NX Også en del småsaker, deoderant, lommelykt, dvdfilm osv Er absolutt fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fikk en iPod 20 GiB av far, kjøpt i New Orleans og har dermed høyere volum en de europeiske. Var veldig fornøyd med det. 2300 kr totalt i penger. 2 stk. håndkle med navnet mitt på. Teppe. Klær. Og et deilig, stort tv av dama som jeg ikke har kjøpt enda. Ga bort et PS2-spill, en brødrister og matchende skjærefjøl samt en egenprodusert film. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Fikk: Gitar Brennecder Div Klær Lotr: Rotk extended 400 kr gavekort på elkjøp 300 kr godteri digge filttøfler ++ Gave til selv: CD: Within Temptation: The Silent Force Digipack CD: Exilia: Unleashed Sett med en Kukhri (les: stilig bøyd dolk) og to mindre kniver med pyntestativ. Alt i alt er jeg storfornøyd jeg... Kunne tross alt levd på ett mye værre sted og fått en kule i panna til jul! Edit: Nisseleifen.... Endret 24. desember 2004 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Gav: Sminkegreiebeholder() til mamma Gavekort til pappa og en av brødrene Snop til den andre broren Vinsett til onkel Vin til morfar Konfekt til farmor og farfar. Fikk: 3000,- Boxer 2 sjokolade"rekkerter?" "Colaglass" som egentlig e starinlys Annet snop Vil si at eg e fornøyd med både det eg har gitt, og fått Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg driter i alle de andre gavene, (selv om de var bra, nyttige og/eller fine,) for jeg fikk nemlig tidenes FETESTE gave: En komplett sovjetisk oberstuniform med lue, jakke og bukse! KAN..................JEG....................FÅ? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) NJET! Edit: Glemte å nevne at den var kjøpt i Moderlandet! (Russland, for de som ikke skjønte det. ) Endret 24. desember 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg gav: MSI Megaplayer 515 til dama Statoil Koppen 2005 til fattern Smykke til muttern Statoil Koppen 2005 Til søster Fiskevekt til bruttern Klokke til bestemor Jeg fikk: Plantronics Audio .90, 6pack glass Julebrus og Donald Bok fra dama TG 05 Billett, Hugo In Motion Deo Stick fra mor og far Drit nice stol fra søster 4 pakker Non Stop, 1 Glass Tuborg og 100,- fra bruttern 200,- Fra bestemor Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ga: -200 kr til kjøkkenmaskin -flaske juleakkevitt til far Fikk: -En go-kart tur med broderen -300 euro -Nokia 6600 som vi bestilte fra XD.no i dag. Kommer vell om en uke elns.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå