Skateee Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fattern: kaffe avtalen fra statoil + 5 valgfrie biletter til national teateret Mamma: Tivoli audio 1 radio Onkel: Koss porta Pro Mormor, morfar: En eller annen bok til hver av dem Farmor: Det samme som mormor får Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Gir: Mamma: dvd filmer Pappa : pondus bok Søster 1: Abb. på ett blad Søster 2: En topp (valgt ut av søster 1) Søster 3: Abb. på ett annet blad Mormor: ei strømpebukse. (tenk at folk kan ønske seg slik :O ) Fikk: GTA: San andreas Masse parfymer, deodorant, shampo etc. T-skjorte lue hansker 450kr gavekort på sten og strøm Belte Sjokolade Har sikkert glemt noe. Endret 24. desember 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) JEG GIR: Mor/stefar: med min stebror gir vi en minne stikk på 512mb far: fuck him farmor:bilde av meg(hu elsker slikt) søster på et og et halvt:klær til dokka fra babyborn(jævlig dyrt) stebror:NFSU2 til x-box(han liker det sikkert) venn:han har fått det før jul han EDIT: den va størr enn jeg trudde Endret 24. desember 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Foreldre: hmm. Bok elns, mamma kjøpte for meg til pappa og omvendt Lillebror: sammme som over Storebror: Razer Viper + skatez Fikk: masse klær og deodorant osv Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg gir sånn Action figurer pakke fra Toys`r`us til lillebroren min. Det jeg får tilbake fra lillebroren min er lysestaker han har lagd på skolen. Søtt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 GIR: Mamma: Gavekort på lampebutikk, og en stikkontakt som jeg skal sette opp Søs: 300,- netcom ringkontantkort - få 600,- på kontoen (hehe, mobilen hennes døde for noen dager siden, så vet ikke helt om hun får bruk for det da, menmen) Pappa: Ikke en dritt, han fortjener ingen ting, den rottne jævelen.... Meg selv: pakke fra microplex Får: Oppdaterer denne etter hvert.. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 mest ræva jula ever. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Dette gir jeg bort: Søster: Genser Mor og Far: Konsertbiletter til Bjør Eidsvåg Venninde: Tiara og tryllestav (ikke spør) Venninde 2: Bamse Venninde 3: Europa Kart (hu skal på interrail i sommer) Resten hadde vist mamma tatt seg av Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Dette har jeg gitt: Bror: Saitek Cybord 3D force feedback m/ throttle Mor: Olympus C60 Digitalkamera Far: Bygd han en PC (3.2Ghz Prescott, 1024MB Ram, 6600GT) Venner: Half-Life 2, doom 3, Photoshop Cs, Nirvana- Nevermind, Eric Prydz - Call on me Vi er så treige her i huset med å komme i gang med å spise julemiddagen at jeg ikke har fått åpnet en eneste pakke ennå, kommer en oppdatering senere. Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Dette har jeg gitt: hmm ingenting Dette har jeg fått:snowboard,1800kr,to boxera,parfyme,marsipangris,hodelykt og en haug med gensera å boksa. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har fått: -En eller annen Designer genser... -Zalman Surround 5.1 Headphones, skal byttes til Logitech Joystick -Parfyme, og div toalett saker -Creative Zen Micro (Får den 8. Jan) -Penger til å kjøpe vannkjøling -Musikk Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fikk klær og deodorant og slikt! div ski utstyr og... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) weee, jeg har fått: 1 bok 8 par sokker ( ) 500kr gavekort på bodymap 500 cash 1 kjøretime med bil masssse godteri 1 perm med "Ungdom som lever med pc" Mamma hadde printa'n ut (stor rapport på 120 sider) noe deo-stash +++ Endret 24. desember 2004 av clvn Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg fikk: 2 par snowboard sokker Sengetøy DVD (gone in 60 seconds) Headsett (Logitech USB 30) 2 svarte tshirts Dolce Gabbana prafyme sett 1700 KR :D jaja... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det jeg har gitt : Mamma : Statoil kopp Pappa : Team antonsen one night only dvd Bestemor/Bestefar : Lys stake Farmor : En parfyme Onkler : Statoil kopper, lett og nyttig. Brodern : Bare godteri Det jeg har fått : NEC multisync 1770 NX, Deodorant'er etc, sokker, kontantkort/gavekort og en kontor-stol. Er fornøyd med årets jul. Fikk ikke jule stemning i kroppen iår men. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg kan si hva jeg ikke fikk. Det var nesten det eneste jeg ønska meg. Hadde bare to ønsker. :cry: Jeg fikk ikke Lord of the Rings Battle for Middleearth. :cry: Nå vet jeg hva jeg skal gi folka mine til neste jul. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Dette har jeg gitt: Bror: Saitek Cybord 3D force feedback m/ throttle Mor: Olympus C60 Digitalkamera Far: Bygd han en PC (3.2Ghz Prescott, 1024MB Ram, 6600GT) Venner: Half-Life 2, doom 3, Photoshop Cs, Nirvana- Nevermind, Eric Prydz - Call on me Vi er så treige her i huset med å komme i gang med å spise julemiddagen at jeg ikke har fått åpnet en eneste pakke ennå, kommer en oppdatering senere. Har du litt jævlig mye penger på deg. Det kunne jeg bare drømt om å spandere på meg selv. Vel man blir hva man tjener Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg fikk: totalt 900kr klær(masse) gavekort til steen og strøm(300kr) adidas bathroom sett Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Selv har jeg vært ganske raus med gavene i år hvis du ser det fra et økonomisk standpunkt, sikkert ikke lurt, men stolt og spent på hvordan gavene blir mottatt om en snau halvtime er jeg! Far: Dremel med tilhørende sett med 40 ekstradeler (ja, selvfølgelig kommer jeg til å "låne" den litt iblandt:D) Mor: Nydelig (om jeg får si det selv) designerbolle i blåst glass. Søster: Her var jeg ganske rådløs, søstre er aldri lette på dette stadiet (16 år). Ble en dvd hun sikkert kommer til å forkaste sekunder etter oppakning. Bestemor: Ganske pen glassbeholder for olje og eddik, viste den til mor før innpakning, og hun ble faktisk misunnelig på moren sin! Det var det, så får vi se hva luringene har funnet på til meg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå