Peppep Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Søster (21) og venninne (16): Ingen idé! Noen som kan gi tips?? Må stresse på butikken i dag og få kjøpt dem :/ Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Foreldre: ubestemt Søster: en eller annen dyr håndveske som jeg fikk hjelp med å velge ut Venner: en flaske vin per pers. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Far: 1 times helikoptertur (dyrt! ) Mor: Gavekort á kr 3000.- på Plantasjen Søster: 2 bøker og 6cd'er hun ønsket seg Svoger: NFSU2 for PS2 Dama: Kjøpt til seg selv. Tror det var noe klær. Farmor og farfar: Hver sin kartong med røyk og en eske med kaffe. Sivgers: Vet ikke, dama har kjøpt for meg til dem. Fettere/kusiner: Penger Meg selv (fra dama): DVD-brenner og noen plater, en ekstra CD-brenner, ekstra HDD, noen IDE-kabler og strømkabler. Føler meg litt gavmild i år, fordi jeg endelig ha råd til å gi noe "skikkelig". Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Søster (21) og venninne (16): Ingen idé! Noen som kan gi tips?? Må stresse på butikken i dag og få kjøpt dem :/ og få kjøpt DEM?????? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Far: En toaster som faktisk matcher kjøkkenet. Mor: Tidsriktig skjærefjøl Søster: En bok (tror jeg, ikke jeg som kjøpte) og et dataspill Bror: Stuntman til PS2 og et sjakkspill til pc (han er nerd) Dama: Canon EOS 300D / svart - slapp moms. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Dama: Canon EOS 300D / svart - slapp moms. Heey baaby! How u doin? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Familien får ikke noe gaver fra meg i år. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Far: To dvd filmer, "casablanca" og "the good the bad and the ugly" Spleiser med søstra mi. Mor: En eller annen hudpleietime på et spasenter eller noe. hehe, spleiser med søstra mi. Søster: Trenings t-skjorte til 300 kr, hun bør jammen bli fornøyd ! Farmor og farfar: Selvbakt flattbrød, pluss no småkaker, det slår ann. Grandtante: Det samme. Alle tanter og onkler: Det samme. Kammerater: Stor pakning med lion king sjokolade til dem, pluss en slående fin boksershorts. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Familien får ikke noe gaver fra meg i år. Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Søster (21) og venninne (16): Ingen idé! Noen som kan gi tips?? Må stresse på butikken i dag og få kjøpt dem :/ En bok til 98 kr, "Jupiter og Mars på stevnemøte", en bok om forskjeller mellom kvinner og menn, og mange tips for single osv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Pappa; Monty Phyton samle boks Mamma; Bok (da vinci koden) Søster;Paiform (ja, hun ønsket seg det) kjæreste; kjede i hvitt gull og et bilde. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Mudern: Ei stygg skål i tre som jeg laga på skolen. resten: ingen verdens ting. meg selv: Asus X800XT PE, microsoft intellimouse (elns) 4.0, 250 GB SATA disk, Icemat2. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Pusen min: en flaske Laphroaig whisky, 10 år gammel + karaffel og 8 glass, en bok + leselampe Min mor: fancyschmancy "blomsterholder" (ikke vase) + gavekort på CD Min far: det samme, bare en annen farge. Min søster: en lysestake-dings. Konfekt og diverse småplukk til besteforeldre + svigers, etc. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 karaffel og 8 glass Fra Jernia? Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 brodern: e dvd film Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Årets julegave: Hitch Hikers Guide to the Galaxy Obligatorisk nerdestoff. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Mamma : Et rompebrett (til å ake med) og 2 nøkkelringer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 karaffel og 8 glass Fra Jernia? Hrm, ja. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jaja.. på tide med skrytedelen av tråden. Jeg har da ikke åpnet pakkene enda, men lukten og vekten på en av pakkene er ikke til å ta feil av. Det blir 3Kg krokodiller. Håper bare det for en gangs skyld er flertall av de svarte krokkisene Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Gir: Lillebror 1, 15 år: Pannebånd fra Frank Dandy Lillebror på 13: Vietnam et eller annet spill Muttern: Fourtet - Rounds (ønsket meg det selv ) Fattern: Disneyts samlede filmplakater eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå