Anette_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Peak gensere, NFSU2 til gamecube'en og et kjede med et hjerte i glass elns av mamma og pappa ( snart ipod eller mobil og,spørs hva som kommer eller ikke kommer) Bula-bukse og me-to-you glass av noen venniner. Lindeberg genser, Jean paul skjerf, hjertesåpe, og me to you bamse av typen ( +hjemmemekka dritfint kort! ) Parfyme Bodylotion til parfymen min og masse annet sånnt stæsh ( shampo og hårgele osv.) Undertøy 500 kr Andre sminkegreier, Matchende lue og votter Secret window DVD DVD med film som klassen til fetteren min har laget selv "pakkemysteriet" U2 - War Dvd/bok/cd til U2's How to Dismantle an Atomic Bomb Tupac's greatest hits tøfler, også sikkert noe jeg ikke husker.. Edit: Også fikk jeg tastaturet mitt ( dette ) til jul, jeg bare åpna det litt tidlig.. Endret 26. desember 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk: Slangeskinn belte (DIGG!) Lacoste genser Ralph Lauren genser Boksere MASSEvis av sokker Tysk versjon av monopol (Hamburg edition) Ralph Lauren skjorte Cool Water parfyme-sett Hugo boss deo Da vinci koden (boka) Rammstein- reise reise albumet tskjorter Andre småting jeg ikke husker i farta Verdens beste julekort av pus Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Får se om jeg husker alt nå da: 5.1 hjemmekinoanlegg PC-høyttalere Hodetelefoner 2 gensere Verktøy til snowboard 200 kroner Ny PC (som var til alle i huset, ikke bare meg) Hmm, her har jeg helt sikkert glemt noe. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jeg fikk: Laptop, HP Compaq nc 4010 cd/dvd spiller/opptaker til laptopen, da dette ikke er innebygd. 2 puter 255$ 500Kr Sparegris aloe vera kremer jean paul genser paul frank underbukse og singlet sminke godteri adidas sokker Fahrenheit 9/11 Sesong 6 av Huset på prærien Er det jeg kommer på for øyeblikket. Gav bort litt også da.. Bror: Hjemmlaget fotoalbum fra vi var i NY i høst, og et glass og en flaske med bilde av appelsiner på. Han fikk sitrus presse av meg til bursdagen, derfor appelsin glass.. Mamma: Tøfler, ansiktskrubb,hårbørste og et skalldyr fat Pappa: Belte, oliven skål, skalldyr fat og Alice Coltrane cd venninner: Tøfler,ting til akvarie, godteri Niese/nevø: Hjemmelaget kjærlighet og badesåpe Tante og onkel: Hjemmelaget sukkertøy og brente mandler Katt: En artig katte leke, synes jeg, men han likte den ikke... Mulig jeg har glemt litt ting også på begge listene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 255 x 8 = NOK x 6 blir det vel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) - SACCOSEKK Fyfaen, det MÅ jeg ha. Hvor kjøper man det? Endret 28. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Du får vel kjøpt den på møbelforretninger som fører Ekornes. Er Ekornes som produserer den om eg ikkje tek heilt feil. Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 er stortsett fornøyd med jula i år.. fikk bl.a: -penger, ca 2000kr -endel klær, bukse, t-skjorter -2 flasker vodka -bok (topptur) -maglite sett med 2 lykter -goggle-case. -mange tøffe luer. -et års abn på friflyt -gavekort på vinmonopolet -sokker -5 toalettmapper -superundertøy -diverse andre standardgaver, deo, shampo, etc. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Ikke mindre enn 5 toalettmapper? haha.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 fikk: -Mobi -penger -t-shorte -en tøff DVD -sengesett -godteri -basketball -hårstrikk gidde bort: -sjoklade nisser -gavekort -pyntenisser Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 255$? Japp 255$. Drar på spåkreise til USA i februar, og det kommer noen Dollar godt med. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Det var bare 2 harde pakker til meg i år gitt... men det var en god del sånne du kan slikke på så setter de seg fast som du får i post kassa... husker ikke hva de heter i allefall de innholder som regel penger og flax lodd så jeg fikk penger og flax lodd , nei jeg vant ikke på noen av flax loddene. den ene harde pakken var en tråløs xbox kontroll og Usb minne nøkkel 128mb fra onkel og co. Den andre var fra min far og det var en Acer ferrari 3400 (har vist vært snill i år ) også fikk jeg jakke , genser (som jeg stakk ned og bytta så fort det opnet i butikkene) sokker og fælt og de skulle dele ut senge tøy i år da... fikk 3 sett med dyne trekk og pute, tror det er et hint til at jeg skal lære og putte det på selv , men det hintet tok jeg ikke Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke mindre enn 5 toalettmapper? haha.. hva er egentlig toalettmapper ? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke mindre enn 5 toalettmapper? haha.. hva er egentlig toalettmapper ? En slaks mini veske der du har alt toalett stuffet ditt Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Ikke mindre enn 5 toalettmapper? haha.. hva er egentlig toalettmapper ? En slaks mini veske der du har alt toalett stuffet ditt ahh, er det det det heter det var mange det ' er i et svar Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 255 x 8 = NOK Har aldri fått dollar til jul før... 255*6,081=1550,655 NOK blir det da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 255$? Japp 255$. Drar på spåkreise til USA i februar, og det kommer noen Dollar godt med. Da er det greit å vite at det skrives $255. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 255$? Japp 255$. Drar på spåkreise til USA i februar, og det kommer noen Dollar godt med. Da er det greit å vite at det skrives $255. Jeg visste det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå