stidz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) lurer på hviken prosessor dere anbefaler, jeg har sett litt og tror jeg tar en prescott prosessor på 3.2 har et abit ic7 max3 hoved kort. er dette et bra valg av prosessor? Endret 20. desember 2004 av stidz Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kjøp en av de P4 som multiplier er låst opp på, sjekk på www.abit-usa.com Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Kjøp en av de P4 som multiplier er låst opp på, sjekk på www.abit-usa.com er det denne jeg skulle sjekk? er en som sa jeg burde kjøpe en prescott, den funker vel den ettersom hva jeg har forstått? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har selv ic7-g på det kortet så måtte det en bios oppdatering til for å få en prescott til å virke. Regner med at det skal funke på max3 kortet. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 det sto ihvertfall OK på sia dems, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå