Gå til innhold

HL-tatto, noen som har?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jo ikke en så stor greie det da....

Jeg mener......HL-symbolet jo ganske bra design. Mye stiligere enn mange av disse symbolene folk går med på kroppen. Trenger jo heller ikke å dekke hele ryggtavlen :!:

Og hvis noen spør hva det betyr, så slipper jeg å begynne å messe om at " det er et et symbol Mahari-indianere brukte før å symbolisere at gresset var solens sønn og den 15 i hver mnd var..........osv...."..... Jeg kan svare at " dette min venn er symbolet til verdens beste spill"...eller noe sånt :roll:

Lenke til kommentar
Har hørt at symbolet (Lambda) har noe med homofili å gjøre...  Er ikke helt sikker, tror det betyr en del andre ting og. Men for din egen skyld, sjekk hva det betyr før du tattoverer noe. :)

http://www.lambda.org/

Edit: for øvrig må jeg si at enkelte symboler har flere betydninger. Hakekorset, for eksemple, har i flere årtusener vært et symbol for hell og lykke.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Har hørt at symbolet (Lambda) har noe med homofili å gjøre...  Er ikke helt sikker, tror det betyr en del andre ting og. Men for din egen skyld, sjekk hva det betyr før du tattoverer noe. :)

http://www.lambda.org/

Edit: for øvrig må jeg si at enkelte symboler har flere betydninger. Hakekorset, for eksemple, har i flere årtusener vært et symbol for hell og lykke.

Solkorset var jo som du sier et snilt symbol før Adolf tok det i bruk.

Ellers er det merkelig Lambda-symbolet ble symbolet for HL. Trodde de hadde laget det selv.....en sammensetning av H og L.

Faren er jo at jeg plutselig støtter noe jeg ikke kan stå inne for :roll:

Steike......tror planen falt i grus :hmm:

Lenke til kommentar
Det jo ikke en så stor greie det da....

Jeg mener......HL-symbolet jo ganske bra design. Mye stiligere enn mange av disse symbolene folk går med på kroppen. Trenger jo heller ikke å dekke hele ryggtavlen  :!:

Og hvis noen spør hva det betyr, så slipper jeg å begynne å messe om at " det er et et symbol Mahari-indianere brukte før å symbolisere at gresset var solens sønn og den 15 i hver mnd var..........osv...."..... Jeg kan svare at " dette min venn er symbolet til verdens beste spill"...eller noe sånt :roll:

Og i 2020 kan du svare at " dette min venn, er symbolet til et urgammelt spill som ingen andre enn jeg husker lenger... " :!:

Lenke til kommentar

Ja sant det, svastika-symbolet hadde veldig lite med nazisme å gjøre, før Hitler ble rådet til at partiet hans måtte ha et symbol og flagg. Dessuten står det i livshistoria til Hitler at svastika-symbolet stod for: "the undefeatable".

Men Halflife 2 tatovering skal jeg ikke ha, jeg skal derimot ha coveret til det gamle spillet "Redneck Rampage" over halve overarmen. Det vil si han gærne bonden som står med rullings i kjeften og peker på deg med hagle, med Redneck Rampage under - og undertittelen "born in Sande, 1982". Hehe. Må jo ha litt stolthet over hjembygda si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...