Dinsdale Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Symboler i svart/hvitt er jo populære tatoveringer, men jeg har ennå ikke sett noen HL-merket. Har vurdert å ta en slik selv og lurer på om noen andre har gjort det, eller om noen kjenner noen? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 kjenner nok ingen med det, men hekkan, du er idolet mitt hvis du gjør Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kommer det noen, vil det garantert ligge her. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hehe, det hadde vært noe det Tror ikke jeg tar det så langt nei Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har hørt at symbolet (Lambda) har noe med homofili å gjøre... Er ikke helt sikker, tror det betyr en del andre ting og. Men for din egen skyld, sjekk hva det betyr før du tattoverer noe. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Det jo ikke en så stor greie det da.... Jeg mener......HL-symbolet jo ganske bra design. Mye stiligere enn mange av disse symbolene folk går med på kroppen. Trenger jo heller ikke å dekke hele ryggtavlen :!: Og hvis noen spør hva det betyr, så slipper jeg å begynne å messe om at " det er et et symbol Mahari-indianere brukte før å symbolisere at gresset var solens sønn og den 15 i hver mnd var..........osv...."..... Jeg kan svare at " dette min venn er symbolet til verdens beste spill"...eller noe sånt Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 HL-tatto, noen som har? Nope Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har hørt at symbolet (Lambda) har noe med homofili å gjøre... Er ikke helt sikker, tror det betyr en del andre ting og. Men for din egen skyld, sjekk hva det betyr før du tattoverer noe. http://www.lambda.org/ Edit: for øvrig må jeg si at enkelte symboler har flere betydninger. Hakekorset, for eksemple, har i flere årtusener vært et symbol for hell og lykke. Endret 20. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Har hørt at symbolet (Lambda) har noe med homofili å gjøre... Er ikke helt sikker, tror det betyr en del andre ting og. Men for din egen skyld, sjekk hva det betyr før du tattoverer noe. http://www.lambda.org/ Edit: for øvrig må jeg si at enkelte symboler har flere betydninger. Hakekorset, for eksemple, har i flere årtusener vært et symbol for hell og lykke. Solkorset var jo som du sier et snilt symbol før Adolf tok det i bruk. Ellers er det merkelig Lambda-symbolet ble symbolet for HL. Trodde de hadde laget det selv.....en sammensetning av H og L. Faren er jo at jeg plutselig støtter noe jeg ikke kan stå inne for Steike......tror planen falt i grus Lenke til kommentar
Migr Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Visst u tar legg in bildet av tattoen her! Lenke til kommentar
Zaitan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det jo ikke en så stor greie det da.... Jeg mener......HL-symbolet jo ganske bra design. Mye stiligere enn mange av disse symbolene folk går med på kroppen. Trenger jo heller ikke å dekke hele ryggtavlen :!: Og hvis noen spør hva det betyr, så slipper jeg å begynne å messe om at " det er et et symbol Mahari-indianere brukte før å symbolisere at gresset var solens sønn og den 15 i hver mnd var..........osv...."..... Jeg kan svare at " dette min venn er symbolet til verdens beste spill"...eller noe sånt Og i 2020 kan du svare at " dette min venn, er symbolet til et urgammelt spill som ingen andre enn jeg husker lenger... " :!: Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 håper for din skyld at 3ern ikke suger big time da :!: Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Innenfor kjemi og fysikk brukes lambda (egentlig bare en gresk L) som et symbol for halveringstiden til blant annet radioaktive isotoper. Det er derfor ikke rart at et spill som heter half-life har en lambda som symbol. mvh Øystein Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eller hva med å få tattovert inn DOOM langt ned på ryggen med en pil ned. Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Innenfor fysikk er lambda et symbol som brukes for bølgelengde. Dette er dog ikke noen allmennkunnskap, og det er godt mulig at langt flere vil oppfatte det som et symbol brukt av homoseksuelle (ref. lambda.org). Endret 20. desember 2004 av eught Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Elsker ikke HL så høyt... Endret 20. desember 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Edit: for øvrig må jeg si at enkelte symboler har flere betydninger. Hakekorset, for eksemple, har i flere årtusener vært et symbol for hell og lykke. Ja sant det, svastika-symbolet hadde veldig lite med nazisme å gjøre, før Hitler ble rådet til at partiet hans måtte ha et symbol og flagg. Dessuten står det i livshistoria til Hitler at svastika-symbolet stod for: "the undefeatable". Men Halflife 2 tatovering skal jeg ikke ha, jeg skal derimot ha coveret til det gamle spillet "Redneck Rampage" over halve overarmen. Det vil si han gærne bonden som står med rullings i kjeften og peker på deg med hagle, med Redneck Rampage under - og undertittelen "born in Sande, 1982". Hehe. Må jo ha litt stolthet over hjembygda si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå