PowerZone Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Har et hovetkort av typen MSI K7T266Pro som er ca 2år gammelt og fungerer utmerket. Så kjørte jeg et analyse/test program her i helga (Aida ettellerannet) Fikk der beskjed om at biosen min var utdatert og jeg burde oppgradere..... Er det nødvendig, siden maskinen virker bra? Endret 22. desember 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nei, det er ikke nødvendig, men det tar nok ikke skade av en liten update. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Da får jeg se på hvordan det gjøres.... Har aldri gjort dette før. Er oddsene gode for å få det til? Noen som vet om det er mulig å ta backup av den gamle biosen? I tilfelle feil. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er jo gode odds men koble først fra strømmen og fjern tilleggskort du ikke strengt tatt trenger (øker odds ) og flytt cmos jumper tur/retur 1-2->2-3>1-2. Åpne Bios og disable antivirus og enable 'bios boot block' (e.l. for å få tilgang til floppy hvis feilflash). For K7T266 Pro sett BIOS FLASH Protection "DISABLED" BIOS Recovery Feature Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, og til noe som ikke bryter tre-ords-regelen. Prøv litt bedre neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå