mhsalan Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 ka gjør æ for å komme til en annen by i gta3? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 gør ferdig alle opdragene i den første byen :wink: Lenke til kommentar
Mass Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Nei, nei mshalan!! Bruker du ikke bare "cheats" og joks? Vel, vel. Det var ikke bra. GTA3 sug på mitt kyro2 grafikkort. Helt møkk. Kun KOKT. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 det er jo bare en by, vel-vel. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Pokker, jeg runna spillet her om dagen. Tok meg 5 kanskje dager =( Er jo ALT for kort det spillet! Men håper på en etterfølger. Mener Ray (den dirty politimannen på dassen) sa "See you in Miami" når jeg kjørte han til flyplassen ;d Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 5 kanskje dager altså. Det var raskt Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg og en kompis spilte GTA3 på PS2 ei helg, fra fredags kveld. På søndags formiddag kom vi akkurat til tredje bydel. Og spilte på den en times tid. Og vi tok pauser for å sove, se film, og slikt. On-topic; Gjør alle oppdragene. _________________ http://www.minipuz.tk Mvh, Tore Jakob Haugen [ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-06-08 22:48 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 14:01, mFaFa skrev:Pokker, jeg runna spillet her om dagen. Tok meg 5 kanskje dager =( Er jo ALT for kort det spillet! Men håper på en etterfølger. Mener Ray (den dirty politimannen på dassen) sa "See you in Miami" når jeg kjørte han til flyplassen ;d hmm... har du runnet spillet når du har lest bakpå coveret? jeg har spilt gta3 i noen måneder... jeg synes spillet nesten er for stort, det er uendelig med ting som kan gjøres og prøves. har du klart ambulanse oppdragene? jeg kommer ikke høyere enn paramedic level 6, vil gjerne ha noen gode tips og råd om det er noen. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Med "runnet" mente jeg at jeg er ferdig med historien Har ikke kjørt noe særlig taxi, sjukebil eller purkebil. Mission, mission, mission. Vet at det er mere å gjøre, men blei skuffa da historien endte så kjapt! Var ikke så mye fett å gjøre etter det egentlig.. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 23:49, El_PoLLa skrev:hmm... har du runnet spillet når du har lest bakpå coveret? Hvilket cover? (Sorry, kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå