kim21 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skal ha nytt skjermkort Kom frem til dette Msi skjermkortet?? eller burde jg tatt et annet hilsen forvirret gamer Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Alle 6800GT 256MB kortene på markedet er så å si prikk like... Mao det er et bra valg Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mitt forrige skjermkort (MSI FX5900XT) var jeg veldig fornøyd med, derfor gikk jeg for MSI når jeg nå kjøpte mitt 6800GT kort. Jeg er så langt fornøyd her også. Den initielle støyen jeg opplevde har bedret seg betraktelig etter at jeg fant den slideren man regulerer vifta med (vet ikke om andre 6800GT kort har denne). På laveste stille skal vifta ha en dB styrke på ca 30. Dette gjør at maskinen genererer tålelige mengder med stæy. Jeg angrer ikke på mitt kjøp. _ johanf Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det skal være et veldig bra kort ja, skal selv kjøpe det! Du kan jo også se meniger i prisguiden. To fulle potter! Et av de råeste kortene på markedet, husk at du kan sende det tilbake hvis du ikke blir fornøyd (innen to uker), men du blir nok fornøyd uansett. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg ville gått for MSI-kortet uten tvil..! Helt klart verdt det, spesielt om du får med kobberkjøleren! Får du ikke det, vet jeg om en butikk som har det inne! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Finnes det ett uten kobberkjøler? Mitt har den, det er også rødt og ikke grønt. _ johanf Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 dette Club3D 6800gt 256mb er også et bra valg. er 300,- billigere og er så å si likt, bortsett fra kjøleløsningen. men har hørt at kjøleløsningen til Club3D er ganske bra den ogsp Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Har akkurat det kortet du refererer til og er kjempefornøyd :o) Kan oxo stille vifta manuelt hvis du blir lei suset når du surfer. Den bråker ikke spesielt mye. Bundle var veldig bra! Får 4800 i 3Dmark05 Har P4 3.0 ghz HT + 512 ram .Win XP home Kan sikkert få mer. Har bestilt mere ram :o) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ..husk at du kan sende det tilbake hvis du ikke blir fornøyd (innen to uker) Nei? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ..husk at du kan sende det tilbake hvis du ikke blir fornøyd (innen to uker) Nei? Jo, angrefrist heter det. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ..husk at du kan sende det tilbake hvis du ikke blir fornøyd (innen to uker) Nei? Jo, angrefrist heter det. han kan det så lenge han ikkje har ødelagt da med vilje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå