NoHill92 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei, Har vært så uheldig å få ødelagt et eller annet ved min mp3 spiller Creative Jukebox Zen XN Xtra 60GB. Er ikke sikker på hva som kan være feil med spileren, men det er helt tydelig et eller annet med utgangen for lyden. Hver gang jeg kommer borti kontakten til øreproppen så hakker det, og lyden blir borte i noen sek. Lyden er også godt amputert. Hører nesten ikke noe sang eller bass, bare selve instrumental musikken, og noe svak sang i bakgrunnen. Det er absolutt ikke holdbart slik,så noe må jeg gjøre.. Er det noen som veit hvor jeg kan finne en serviceshop for dette produktet?? Kjøpte min i utlandet, så garanti kan jeg jo se langt etter. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det kan også være hode telefonene eller ( Øre proppene ).. Men det virker for meg at det er noe med lyd utgangen og ikke med selve harddisken.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hadde samme problem, men det var på høretelefon-utgangen til volumkontrollen til høyttalerne. Skifta bare høretelefoner, og da funka det som bare det Lenke til kommentar
NoHill92 Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg hadde samme problem, men det var på høretelefon-utgangen til volumkontrollen til høyttalerne. Skifta bare høretelefoner, og da funka det som bare det Jepp, har sjekka den muligheten for lenge siden... Det er uheldigvs ikke hodetelefonene det er noe feil med... Ikke at jeg har så mye peil på spillere, men det er jo på en måte "2 hakk" i den lydutgangen, tar man å trekker litt opp på høretelefonpluggen sånn at du merker at den går opp av det ene "hakket" så vil lyden bli noe amputert... Hos min så er det bare ett "hakk", tar man opp fra det ene "hakket" så er det ingen lyd.... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg hadde samme problem, men det var på høretelefon-utgangen til volumkontrollen til høyttalerne. Skifta bare høretelefoner, og da funka det som bare det Jepp, har sjekka den muligheten for lenge siden... Det er uheldigvs ikke hodetelefonene det er noe feil med... Ikke at jeg har så mye peil på spillere, men det er jo på en måte "2 hakk" i den lydutgangen, tar man å trekker litt opp på høretelefonpluggen sånn at du merker at den går opp av det ene "hakket" så vil lyden bli noe amputert... Hos min så er det bare ett "hakk", tar man opp fra det ene "hakket" så er det ingen lyd.... Da vet ikke jeg Lenke til kommentar
raakken Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 De første spillerne til creative hadde problemer med lydutgangen, men løsningen var enkel. Bare å åpne spilleren og "helle" på litt lim, så holdt den seg i ro og lyden kom tilbake/ble bedre. Aner ikke omdette er ditt problem, og det er ikke vits å gjøre visst du enda har forsikring på den.... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skaff deg nummeret til Creative Norge, så finner de nok en løsning på dette Lenke til kommentar
NoHill92 Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Skaff deg nummeret til Creative Norge, så finner de nok en løsning på dette Ja, men problemet er jo bare at jeg ikke har noe garanti/reklamasjonsrett på produktet lenger. Så alt må betales av egen lomme. Tør ikke tenke å hvor mye en slik reparasjon kan komme på for en fattig student:) Skal de service folka ha nesten 1000 kr timen så flyr penga fort.. Så jeg sitter å lurer hva jeg skal gjøre. Er jo nesten like "billig" å kjøpe en ny en. En ting er i alléfall sikkert, den disken er bare helt digg, 60 GB er ikke å fornekte, så det er synd at den fusker nå ja.. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 har hatt samme problem med min spiller (noname) da var det dårlig jording på hunnpluggen som skapte problemet God Jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå