Manx Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Alt du trenger er jo en dremel og tålmodighet Og en viftegrill for å skjule stygge kanter er tingen. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 har alldri skjønt helt hvordan man skjerer viftehull med dremel jeg Lenke til kommentar
perstian Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 det jeg har tenkt til å gjøre er å tegne ut hullet jeg skal ha. Så tar jeg ei skive som ble med i den mulitverktøy-pakken og lager et hull innenfor den streken jeg har fikset, da har jeg fått til et grovt hull. Så tar jeg den pusse-saken og finpusser hele rundingen Etter dette skal jeg borre hull på siden for å få festet viftene. Delta viftene skal jeg skru på når jeg ikke sitter foran PC'en og er på f.eks LAN. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) du kan jo se hvor bra det jeg har kjøler fra før: temp (nederst til venstre er den røde CPU'en og den svarte er inne i kabinettet) (husk at dette er med alle viftene på fullt) men det blir varmere etterhvert for alt sammen og da skal jeg få ut all lufta med Deltaviftene mine Endret 22. desember 2004 av perstian Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Motorsag :!: Lenke til kommentar
perstian Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 tenkte på det i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå