bajsmaster Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har installert windows XP endel ganger, men denne her var ny .... Hvis jeg velger format NTFS vanlig, så kommer den til 100% i formateringen og blir stående der .... Hvis jeg velger format NTFS (quick) så blir den stående på 20% ... Noen som har vært borti lignende ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, men den ble ferdig ca. 20 minutter senere hos meg. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Heh .. har ikke giddet å vente så lenge .... får sette meg å se litt på tv i mellomtiden jeg da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Heh .. har ikke giddet å vente så lenge .... får sette meg å se litt på tv i mellomtiden jeg da Gjør det du. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 lot den stå i halvannen time ... skjer fortsatt ingenting etter at den kommer til 100% ..... skikkelig annoying problem. Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Fikk ordnet problemet. Takker for forslag. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hva ble løsningen? Kanksje greit å skrive det også hvis andre får det samme problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå