Gå til innhold

Hvilken hardware har hardeware.no?

ELR

Anbefalte innlegg

Ja, topic sier det meste. Hvilken hardware er hardware.no plassert på?

Vet ikke om det bare er meg, men synes sidene til tider er uhyggelig treige.

Hvorfor er forumet så ustabilt til tider?

EDIT: La til litt :D

Endret av Pitbullo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tror jeg nok bare er deg, eventuelt linja di for HER går det som et olja lyn...

Vet at hw.no har hatt en del problemer med to av serverene sine bl.a. i forrige uke men det ser ut til å være fixa nå. :D

EDIT: Hvorfor er det alltid noen som er raskere til å skrive enn meg (eller var det bare det at jeg TENKER så sakte :p )

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

vell... lurer på om trådstarter heller burde ha spurt om noen kunne utredet om hvorfor forumet har vært så ustabilt. Hadde vært kjekt å fått en tenknisk forklaring på det....brukere får ofte bedre forståelse og blir mer tolmodige hvis de faktisk vet hva feilen er.

Lenke til kommentar

Føyer meg inn i rekken av brukere som registerer at forumet både er uhyggelig tregt til tider og ofte er nede.

Faktisk det nettstedet jeg frekventerer som har hyppigst driftsavbrudd...

Hvorfor er opptrer disse problemene så hyppig hos forum.hardware, i motsetning til andre seriøse siter? Er det inkompetanse, mangel på strategi, for svak hardware, tabber, ressursmangel eller uflaks? Tar man problemene etter at de er oppstått i stedet for å forebygge dem?

Her har de ansvarlige en glimrende sjanse til å redegjøre for driftsproblemene.

Lenke til kommentar

Håper de får litt mere fart på det. Vet det ikke er linjene mine. Frekventerer hw.no mye, så å få hvite hvorfor det er treigt/ustabilt hadde vært greit. Skal ikke slutte å bruke de for det :)

Og, skulle de ha problemer har de jo et aldeles flott forum her de kan spøre på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...