ELR Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Ja, topic sier det meste. Hvilken hardware er hardware.no plassert på? Vet ikke om det bare er meg, men synes sidene til tider er uhyggelig treige. Hvorfor er forumet så ustabilt til tider? EDIT: La til litt Endret 20. desember 2004 av Pitbullo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Det tror jeg nok bare er deg, eventuelt linja di for HER går det som et olja lyn... Vet at hw.no har hatt en del problemer med to av serverene sine bl.a. i forrige uke men det ser ut til å være fixa nå. EDIT: Hvorfor er det alltid noen som er raskere til å skrive enn meg (eller var det bare det at jeg TENKER så sakte ) Endret 20. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 vell... lurer på om trådstarter heller burde ha spurt om noen kunne utredet om hvorfor forumet har vært så ustabilt. Hadde vært kjekt å fått en tenknisk forklaring på det....brukere får ofte bedre forståelse og blir mer tolmodige hvis de faktisk vet hva feilen er. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Føyer meg inn i rekken av brukere som registerer at forumet både er uhyggelig tregt til tider og ofte er nede. Faktisk det nettstedet jeg frekventerer som har hyppigst driftsavbrudd... Hvorfor er opptrer disse problemene så hyppig hos forum.hardware, i motsetning til andre seriøse siter? Er det inkompetanse, mangel på strategi, for svak hardware, tabber, ressursmangel eller uflaks? Tar man problemene etter at de er oppstått i stedet for å forebygge dem? Her har de ansvarlige en glimrende sjanse til å redegjøre for driftsproblemene. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, noen som har noe info om hva slags server hw.no hostes fra, eventult hvor raskt nett den er plassert på, og om det er en dedicated linje, eller om den deler linje med andre servere o.s.v. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tipper at hw.no ikke har de samme resursene som de store internasjonale nettsidene Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tvilsomt at det har vært hardware problemer. Ser heller for meg bugs i databasen (MySQL?) som driver forumet. -Stigma Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er vel disse som er i bruk "enda"? http://www.hardware.no/diverse/filer/servere.AVI Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det var en fyr fra teknisk drift på hw.no som i en annen tråd sa at to av tre(?) servere var nede i forrige uke men at de holdt på å sette opp en NY server. Kanskje denne blir løsningen på problemene som har vært? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Håper de får litt mere fart på det. Vet det ikke er linjene mine. Frekventerer hw.no mye, så å få hvite hvorfor det er treigt/ustabilt hadde vært greit. Skal ikke slutte å bruke de for det Og, skulle de ha problemer har de jo et aldeles flott forum her de kan spøre på Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, noen som har noe info om hva slags server hw.no hostes fra, eventult hvor raskt nett den er plassert på, og om det er en dedicated linje, eller om den deler linje med andre servere o.s.v. Serverene er greie nok, verre med dei som skal administrere dei. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Må bare spørre... Får melding om teknisk feil når jeg skal inn på forumet, har fått det de siste dagene. Feil med forumet, eller min nettleser? får mld: Cannot find database invision Endret 20. desember 2004 av fflex Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er vel disse som er i bruk "enda"?http://www.hardware.no/diverse/filer/servere.AVI De ville ikke jeg hatt på rommet mitt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) De bruker ikke lenger de serverane... De er blitt byttet ut. Mener å ha lest noe om det her på forumet... EDIT: her er link til en tråd der de forklarer hvorfor forumet har vært nede så mye http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=92882&hl= Endret 20. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Eneste jeg vet er at det er en (Dual?-)Opteron server. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 De bruker ikke lenger de serverane... De er blitt byttet ut.Mener å ha lest noe om det her på forumet... Okey, var ikke sikker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå