tigergutten Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har nå kjøpt meg JVC GR-D32E, og skal prøve meg på litt redigering og diverse kos Har sett at flere nevner pinnacle studio 9 som bra redigeringsprogram, noen som har noen andre gode men enkle programmer? Jeg er ute etter et program hvor du lett kan klippe og lime inn filmsnutter, legge inn bilder, og hadde det vært noen kule effekter hadde også dette vært flott. Trenger ikke være freeware, kommer nok til å investere i noe skikkelig.. derfor jeg er ute etter litt tips FØR jeg kjøper Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Spørsmålet ditt hadde nok passet bedre i forumet for videoredigering. Der finner du bl.a. denne tråden. Men hvis du bare bruker litt tid der og/eller et søk så finner du mange tråder om samme spørsmål. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Gikk litt fort ja, var under bilderedigering og ikke under videoredigert (flytting please). Tydeligvis derfor jeg ikke fant noe særlig med andre programmer heller Takker for hjelp og kjeft Dykkern (flott hobby by the way, selv aktiv dykker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå