Gå til innhold

Det beste GF TI 4400 kortet ..


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-05 14:16, mbst skrev:

Quote:


Den 2002-06-05 12:06, shivac skrev:

En annen ting jeg syntes er litt snodig er at Abit sitt Siluro TI 4400 kort forsvant fra komplett i dag, eller seint i går ? . Noen som vet hvorfor


 

Snakket med dem og vet hvorfor.

 

De får inn nye rundt 14-18. juni, men alle kortene er alt forhåndsbestilt, så de vil ikke vise dem på butikken før neste forsendelse igjen.

 

Hadde et forhåndsbestilt, men siden det tar så lang tid før de kommer inn, slo jeg til med ukens tilbud i stedet. Asus V8440 GF4 Ti4400, 2495kr. Det er jo supert. Selv om jeg egentlig hadde ønsket meg Abit-kortet mer.

 

Når det gjelder støynivå, sjekk den siste testen av GF4 4400/4600-kort på
.

 

:smile:

 

Jeg kjøpte faktisk et slikt kort hos komplett for noen minutter siden.... Men nå er de utsolgt igjen.

Det er vel sikkert noen avbestillinger som er ute og går.. følg med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei..

 

jeg ser at komplott.no nu har tilbud på gf4 ti 4400 til 2500,- er det et bra kjøp? var det ikke slik at når de solgte ti4600 var det ned klokket? er dette nedklokket??

vil det få full/bra ytelse på en pIII 500mhz prosessor??

 

Hilsen Senitel

Lenke til kommentar

Er det MSI kortet ? Ikke noe å satse på iflg andres sine erfaringer. Bråker osv.

P3 500! du burde ha vesentlig mye raskere cpu og det meste for å få noe bra ytelse ut av GF4 kortet ja ...

 

Det blir flaskehals system. Systemet er aldri raskere enn det svakeste ledd. Ergo CPU en din kommer til å dra ytelsen ned på skjermkortet ditt. Og RAM en din er sikkert ikke klokket så høyt eller tenker jeg.

 

;>

 

[ Denne Melding var redigert av: shivac på 2002-06-06 13:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 14:16, mbst skrev:


Snakket med dem og vet hvorfor.


De får inn nye rundt 14-18. juni, men alle kortene er alt forhåndsbestilt, så de vil ikke vise dem på butikken før neste forsendelse igjen.


Hadde et forhåndsbestilt, men siden det tar så lang tid før de kommer inn, slo jeg til med ukens tilbud i stedet. Asus V8440 GF4 Ti4400, 2495kr. Det er jo supert. Selv om jeg egentlig hadde ønsket meg Abit-kortet mer.



 

Rettelse på denne.

Vi får inn kort rundt den 16. og det er kort til alle de som har forhåndsbestillt dette kortet. Men Abit har faktisk bestemt seg for å fase ut dette kortet og kun satse på TI4200 og TI4600. Så det vil desverre ikke komme flere TI4400 kort fra Abit da disse er "End of Life". Og derfor er de nå borte fra http://www.komplett.no

Alle som hadde bestillt kort får selvsagt sine kort. Der er det dato i den individuelle ordrebekreftelse som gjelder.

Men det finnes flere andre gode Ti4400 kort til gode priser tilgjengelige i lang tid fremover.

 

[email protected]

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-06-06 13:46 ]

Lenke til kommentar

Nar det gjelder Abit ble jeg litt skuffet, det er riktignok lydløst men det ga ingen bedre ytelse i 3d mark 2001 se (7200 poeng) en det jeg fikk med Creative g3 ti 500 Abit kortet er heller ikke komptaibel med windows xp når det gjelder all softwaren feks overklokkingssoftwaren

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 16:34, hjalle skrev:

Nar det gjelder Abit ble jeg litt skuffet, det er riktignok lydløst men det ga ingen bedre ytelse i 3d mark 2001 se (7200 poeng) en det jeg fikk med Creative g3 ti 500 Abit kortet er heller ikke komptaibel med windows xp når det gjelder all softwaren feks overklokkingssoftwaren



Abit yter omtrent akkurat like bra som andre merker :p Legg inn driver fra Nvidia i noe tilfelle.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 22:34, hjalle skrev:

Det som gjør Abit så stille er at de har senka volten på vifta,men det må vel gå på bekostning av ytelsen?


 

 

Snoding, men kjør detonater destroyer, og legg inn driveren 29.40, eller 28.32 etterpå. Og slå for all del av v-sync.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-06 22:34, hjalle skrev:

Det som gjør Abit så stille er at de har senka volten på vifta,men det må vel gå på bekostning av ytelsen?


Ytelse? Det kjører jo på samme hastighet, men kan kanskje ikke klokkes så høyt. 3DMark-resultat er da delvis avhengig av andre faktorer enn bare kortet?

Jeg pleier ikke å kjøre 3DMark, men til sammenligning fikk jeg 9046 3DMarks, @311/665. Kortet er Abit Siluro TI4400.

 

[ Denne Melding var redigert av: A_N_K på 2002-06-07 16:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-08 23:17, msh skrev:

Kjøp MSI.Veldig bra kort.

Har både Tv inn og ut.



 

Det er det delte meninger om ;> MSI sin vifte bråker en del har jeg hørt. Men den kan jo byttes. Ekke sikkert Tv ut og inn portene er av kvalitet som Gainward sine golden kort kan levere.

Lenke til kommentar

En av grunnene til at jeg tenkte å kjøpe Abit kortet er at det støtter 1024x768 på tv-out. Men vil du se forskjell på det?? Mener å ha lest at det har ingen betydning om du kjører 800x600 eller 1024x768 på tv-out utgangen mot tven(noe med antall linjer på tv skjermen eller noe i den dur). Noen som kan utrede litt om dette??

 

 

Stian

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-07 07:23, shivac skrev:

Snoding, men kjør detonater destroyer, og legg inn driveren 29.40, eller 28.32 etterpå. Og slå for all del av v-sync.


Bare ikke bruk Det. Destroyer på andre operativsystem enn Win9x. Det funker veldig dårlig. Dessuten er avinstallsjonsrutinen i Detonator driveren veldig bra. Den rydder opp 100% i Win2k/XP systemer.

 

Quote:


Den 2002-06-10 15:00, stian999 skrev:

En av grunnene til at jeg tenkte å kjøpe Abit kortet er at det støtter 1024x768 på tv-out. Men vil du se forskjell på det?? Mener å ha lest at det har ingen betydning om du kjører 800x600 eller 1024x768 på tv-out utgangen mot tven(noe med antall linjer på tv skjermen eller noe i den dur). Noen som kan utrede litt om dette??


En tv-skjerm støtter normalt sett ikke mer enn ca 768x576 punkter allikevel. De nyeste og feteste tv'ene støtter ca 800x600. Resten blir "borte".

 

Quote:


Den 2002-06-10 09:20, shivac skrev:

Quote:


Den 2002-06-08 23:17, msh skrev:

Kjøp MSI.Veldig bra kort.

Har både Tv inn og ut.


Det er det delte meninger om ;> MSI sin vifte bråker en del har jeg hørt. Men den kan jo byttes. Ekke sikkert Tv ut og inn portene er av kvalitet som Gainward sine golden kort kan levere.

Msi kortene bråker ikke så alvorlig som folk skal ha det til. Men det er ikke 100% lydløst heller.

Såvidt jeg vet så bruker MSi og Gainward akkurat samme tv-inn/ut brikke, så det er ingen forskjell på de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...