Gå til innhold

Det beste GF TI 4400 kortet ..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ukens tilbud på komplett, Asus V8440 GF 4 Ti4400 128 DDR Kr: 2495

Hørtes jo ikke så galt ut..

Er det noen som har dette kortet?? Erfaringer.

Tenker på å kjøpe det selv, men er litt redd for støynivå, da jeg har hørt at enkelte GF4 Ti4400 kort har et relativt høyt støy nivå.

Lenke til kommentar

He he. Du er ikke alene om å vente på skattepenger. En annen ting jeg syntes er litt snodig er at Abit sitt Siluro TI 4400 kort forsvant fra komplett i dag, eller seint i går ? . Noen som vet hvorfor, iflg. testen her på hardware.no, så var dette kortet veldig bra på støynivå, overklokking og generelt ytelsesmessing bra.

Lenke til kommentar

Quote:



En annen ting jeg syntes er litt snodig er at Abit sitt Siluro TI 4400 kort forsvant fra komplett i dag, eller seint i går ? . Noen som vet hvorfor...



 

La merke til det jeg også, sikkert komplett som vil bli kvitt noen asuskort :smile:

 

/Cyrus

 

[ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-06-05 12:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 12:06, shivac skrev:

En annen ting jeg syntes er litt snodig er at Abit sitt Siluro TI 4400 kort forsvant fra komplett i dag, eller seint i går ? . Noen som vet hvorfor


 

Snakket med dem og vet hvorfor.

 

De får inn nye rundt 14-18. juni, men alle kortene er alt forhåndsbestilt, så de vil ikke vise dem på butikken før neste forsendelse igjen.

 

Hadde et forhåndsbestilt, men siden det tar så lang tid før de kommer inn, slo jeg til med ukens tilbud i stedet. Asus V8440 GF4 Ti4400, 2495kr. Det er jo supert. Selv om jeg egentlig hadde ønsket meg Abit-kortet mer.

 

Når det gjelder støynivå, sjekk den siste testen av GF4 4400/4600-kort på Tomshardware.

 

:smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Snakket med dem og vet hvorfor.


De får inn nye rundt 14-18. juni, men alle kortene er alt forhåndsbestilt, så de vil ikke vise dem på butikken før neste forsendelse igjen.



 

Arg!! Hadde bestemt meg for å forhåndsbestille dette kortet hos Komplett og så var det plutselig borte. Er det noe sjanse for å få kortet kjappere hvis en bestiller fra databutikken.com? (De har det heller ikke inne på lager...)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-05 19:35, hmm skrev:

Finnes jo flere butikken enn komplett.no som har det Abit kortet da,
feks.


 

Flexi-data var vel ca. 200kr billigere enn de to andre. Sier "var" fordi kortet har forsvunnet fra deres side også. Tyder vel på at Norek ikke klarer å holde tritt med etterspørselen?

 

Og hvorfor går det en halv måned mellom hver forsendelse av kort? (Ja, jeg begynner å bli grundig lei av å vente...)

Lenke til kommentar

Quote:


Hva med Amraam f.eks?


 

De sa de skulle få inn ca 14 juni, ubekreftet.

 

Når webshoppene sier at de skal få kort til en bestemt dato, betyr det da at det egentlig er Norek som skal få kortet denne datoen? If so, må jeg vente til "neste forsendelse", som sikkert blir langt uti juli?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...