Bluebeans Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Og vips der var torrentbits oppe igjen med ny adresse, var det virkelig verdt bryet med å stenge den orginale sida? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Samme med supr-nova Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Og vips der var torrentbits oppe igjen med ny adresse Javisst Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Og vips der var torrentbits oppe igjen med ny adresse, var det virkelig verdt bryet med å stenge den orginale sida? Som sagt, den gamle siden ble stengt av personlige grunner, nye torrentbits har samlet nye ildsjeler, og startet på nytt fra scratch av. De fikk med de store uploaderne, og prøver nå videre..men ingen av de originale admins på tb er med lenger. Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Samme med supr-nova Hadde ikke blitt sint hvis noen sendte meg adressen på PM Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Kva er dei nye adressene? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Det er ikke tillatt å legge ut sånne adresser her på forumet. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) EDIT: jeg får omformulere spørsmålet: hvordan kan man extracte *.r00 + filer og hvilket program må jeg bruke? Endret 9. januar 2005 av xelA Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvordan fikk du tak i disse filene?...(tips: les retningslinjene før du svarer) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg svarer ikke, og andre vil heller ikke det da det vil føre til at du får brukt spill du har lastet ned, altså piratvirksomhet. Å komme med informasjon som kan føre til piratvirksomhet er ulovlig ifølge forumets retningslinjer. Som du godtok da du registrerte deg her. EDIT: Ser du har endret spm ditt . Nå er det lovlig..men anbefaler deg at du poster i en annen tråd, lager din egen feks. i Programvareforumet. Endret 9. januar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
xelA Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 blir ikke *.r00 ++ filer brukt til annet en .torrents? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 *.rXX filer eksisterer på grunn av at at usenet har en begrensning på hvor store filer som kan overføres. Dette er egentlig rar filer så det er ikke værre enn å laste ned winace/winrar eller et annet arkivprogram og velge en av filene og extrackte dem Hvis ingen her har lyst på en liten ferie så anbefaler jeg at ingen legger ut linker til torrentsider her Lenke til kommentar
slasktore Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) svenske pirater??? hahahaha føkk nytteløse forumer... Endret 27. januar 2005 av slasktore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå