kilogram Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Store Torrent-nettsteder nedlagt To av de desidert største nettstedene for spredningen av BitTorrent-filer har stengt dørene i dag. Både SuprNova og TorrentBits har gitt etter for press fra filmindustrien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
G Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Spennende saker dette :!: Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Lurer på hvilken hjemmel de hadde for å gjøre dette siden ingen av sidene faktisk hostet noe som helst av opphavsbeskyttet materiale. Sikkert MPAA-commandos som opererer på siden av loven Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det skal visstnok komme TorrentBits 2. Men ikke glem at det er en torrentside til som ikke gir seg så lett. De har visstnok advokater og slikt som mener at driften deres er lovlig. Bare vente å se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 TorrentBits er oppe med ny side og nytt navn allerede, er de ikke? Jeg bruker ikke BT selv, så jeg skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er trist at de virkelig store er borte, men det er vel ikke så rart siden alt lå så åpenlyst. Det er verre å ta de lukkede sidene der man må søke om medlemskap eller bli invitert av venner. Torrentfiler spres også via andre fildelingstjenester, så det vil nok leve videre på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 TorrentBits er oppe med ny side og nytt navn allerede, er de ikke? Jeg bruker ikke BT selv, så jeg skal ikke si noe sikkert. Ikke som jeg vet....har du en link_ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er ikke lov til å legge ut linker til torrentfiler eller til sider som har torrentfiler. Så hvis du ikke har veldig lyst på en advarsel rikky så anbefaler jeg deg til å la være . En ting de fleste ser til å glemme er at ikke er en tacker. Det var kun ett bindeledd mellom mange trackere. Alle torrentfilene du fikk i fra vil du finne andre plasser. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvorfor grine på nesen over dette, slike sider kommer å går, selv om jeg har brukt begge tidligere, så er det lenge siden jeg var aktiv der Lenke til kommentar
Tooby Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har hørt at det vistnok skal være en annen internettside, som bruker noe lignendes torrent filer.. Vet ikke helt hva det kan være, men hvis noen her vet om en side, så SI IFRA Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fikk det aldri helt til så kan ikke si jeg bryr meg så veldig Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så hvis du ikke har veldig lyst på en advarsel rikky så anbefaler jeg deg til å la være . Nei, jeg klarer meg nok uten advarsler. Hadde ikke tenkt å poste noe da, jeg har da vært her litt for lenge til å gjøre sånt.. Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er ikke lov til å legge ut linker til torrentfiler eller til sider som har torrentfiler. Så hvis du ikke har veldig lyst på en advarsel rikky så anbefaler jeg deg til å la være . En ting de fleste ser til å glemme er at ikke er en tacker. Det var kun ett bindeledd mellom mange trackere. Alle torrentfilene du fikk i fra vil du finne andre plasser. Så vist jeg legger ut en link til f.eks en Distro som ligger ut som .torrent, så er ikke det lov? Er ikke det å skjære alle over en kam? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Hva med meg da? et spill til xbox stoppet på 96.0%! f*ens edit: det funker igjen og hele 4 kb ned Endret 20. desember 2004 av Bundy Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Supr hoster ikke bare deler torent linker.... svenske piratene står støtt enda! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 det var litt synd, brukte en del.. men det er fler sider å ta av så jeg klager ikke Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Synd at TorrentBits og tok kvelden Men jaja de kommer og går. Det er UMULIG å få slutt på slikt (heldig vis) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 svenske piratene står støtt enda! Den siden jeg mente, tviler på at de gir seg så lett, men ikke gi noen flere hint, da blir det warning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå