Gå til innhold

Streaming fra PC


Vortexsurfer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser faktisk mulig ut , men jeg ville ikke gjordt det...

 

som du kan se der inne er ikke 100mbit mye og steame på

 

du greier ikke og holde konstant den farten heller og når du opner spill på XboX en (de som ligger inne på den) slår nettverket seg av. dette kan du sikkert stille på men

 

Det er altså ikke no vits mener jeg ... bruke heller orginal disken og ha 1-2 spill der hele tiden

 

Tenk på loade tiden i mellom Scener osv. da ;) den blir sikkert stor. eller bare brenn de ut på DVD plate...

Lenke til kommentar

Ok, takker for seriøse svar. Tror nok jeg går til innkjøp av en "Seagate 120GB U Series 9 CE Harddisk".

 

Hvordan går jeg frem med tanke på å legge inn ny software på disken. Har allerede en moddet boks med en del software installert, kan jeg bare speile denne eller er det en enklere måte(husker å ha lest noe om en Evox cd, hvor finner jeg evt. denne og hva inneholder den av software/er det noe mer jeg trenger i tillegg til denne).

 

Ble masse spm. her, men er helt ny på xbox arenaen :cool:

Lenke til kommentar

Du brenner en ny EvoX cd/dvd. Ikke innstalasjons CD, men en "formaterings cd".

Den formaterer alle de partisjonene du trenger automatisk.

Så hvis du har tatt backup av det du trenger fra den andre disken, kan du bare ftp'e det over til boxen etterpå :thumbup:

 

Edit:

Hvis du sliter med å finne EvoX, eller å lage om evox.ini til den du trenger på formaterings cden så kan jeg sende isoen til deg på msn eller noe.

Tar ikke mange megabyte.

Endret av Omar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...