Vortexsurfer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det mulig å direkte spille spill som ligger lagret på PC med XBOX? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Nei. enkelt og greit Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 En liten diskusjon rundt temaet: http://forums.xbox-scene.com/index.php?sho...id=2066295&st=0 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det ser faktisk mulig ut , men jeg ville ikke gjordt det... som du kan se der inne er ikke 100mbit mye og steame på du greier ikke og holde konstant den farten heller og når du opner spill på XboX en (de som ligger inne på den) slår nettverket seg av. dette kan du sikkert stille på men Det er altså ikke no vits mener jeg ... bruke heller orginal disken og ha 1-2 spill der hele tiden Tenk på loade tiden i mellom Scener osv. da den blir sikkert stor. eller bare brenn de ut på DVD plate... Lenke til kommentar
Omar Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ihvertfall mulig å streame filmer med 100mbit nettverk. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Det er ihvertfall mulig å streame filmer med 100mbit nettverk. Det er sant... men den krever mye mye mindre en et 4,5Gb spill som de sier på xbox scene spillet vill stoppe og starte "hakke" masse Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Filmer kan du streame med 11 b trådløst også(11mbit) Lenke til kommentar
Vortexsurfer Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 Ok, takker for seriøse svar. Tror nok jeg går til innkjøp av en "Seagate 120GB U Series 9 CE Harddisk". Hvordan går jeg frem med tanke på å legge inn ny software på disken. Har allerede en moddet boks med en del software installert, kan jeg bare speile denne eller er det en enklere måte(husker å ha lest noe om en Evox cd, hvor finner jeg evt. denne og hva inneholder den av software/er det noe mer jeg trenger i tillegg til denne). Ble masse spm. her, men er helt ny på xbox arenaen Lenke til kommentar
Omar Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Du brenner en ny EvoX cd/dvd. Ikke innstalasjons CD, men en "formaterings cd". Den formaterer alle de partisjonene du trenger automatisk. Så hvis du har tatt backup av det du trenger fra den andre disken, kan du bare ftp'e det over til boxen etterpå Edit: Hvis du sliter med å finne EvoX, eller å lage om evox.ini til den du trenger på formaterings cden så kan jeg sende isoen til deg på msn eller noe. Tar ikke mange megabyte. Endret 23. desember 2004 av Omar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå