amdgutten Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jeg tenkte eg skulle prøve meg på mitt første prosjekt.montere vapo under et thermaltake v1000a..vil dette gå fint?dimensjonen passer akkurat...er det problem siden kabinettet veier 17 kg?.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 nei, men hele greiane kommer til å veie mye når du er ferdig! så pass på at den ikke faller gjennom gulvet Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er ikke denne ganske så feilpostet? Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Muffinman skrev: Er ikke denne ganske så feilpostet? Helt enig, ukas desidert mest feilaktige post... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 w0lla skrev: Muffinman skrev: Er ikke denne ganske så feilpostet? Helt enig, ukas desidert mest feilaktige post... Uka har såvidt begynt Samme det, dette har ingenting under tilbakemeldinger hw.no å gjøre. Ser at trådstarter har opprettet en ny post på riktig sted så da stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg