Gå til innhold

Kjempefin service Microplex

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri brukt microplex før, men ga dem en sjanse ettersom jeg skulle ha diverse..

Jeg bestilte følgende:

-Lian Li 6277B

-Div. Småplukk

Som kjent for mange har dette kabinettet vært vanskelig å få tak i.

Det er ikke noen måte å forhåndsbestille varer på dersom den er ubekreftet så jeg sendte en mail til microplex dette. Det var veldig viktig at jeg fikk kabinettet før helgen da jeg skulle til arendal og få hjelp til å bygge. Microplex svarer med en gang på alle mailene og jeg får sutra meg til å forhåndsbestille over mail. De plasserer ordren for meg så jeg slipper å følge med på siden deres når det kommer inn.

Kabinettet skulle være inne den 8. desember, men det ble forsinket til den 15. Jeg dro den 17. Den 15 ble det sendt til meg fra Sarpsborg og det skulle være på døra mi på kvelden 16. Det var det ikke så jeg måtte hente det på posten på fredagen slik at jeg fikk det med meg. Litt må man ofre når man peser litt med tiden :)

Jeg kikket på microplex.no og så at ny status på kabinettet ikke kom opp før litt utpå dagen. Ergo, hadde jeg måttet vente hadde jeg ikke fått kabinettet ettersom posten henter pakker hos dem ca. 14.30 og bestillingen min da hadde kommet inn for sent

Microplex har opptredt proffesjonelt, høflig og vært meget behjelpelige. Jeg har allerede plassert en ny ordre der :) Her kommer jeg nok til å legge igjen mange frognertiere :thumbup:

Endret av Martin A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...