jendor Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det noen her som eier en HP nc6000, som har eller har hatt problemer med denne maskinen? Jeg prøver å skaffe meg en oversikt over kvalitetsnivået på denne maskinen, og det er derfor fint om de som har erfaringer med maskinen skriver litt om det her. Selv har jeg ikke hatt et eneste problem med denne maskinen, som virker svært godt satt sammen.. null knirk, null ulyder, ingenting! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er nok det som er gjennomgående med denne maskinen, utrolig solid. Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er det noen her som eier en HP nc6000, som har eller har hatt problemer med denne maskinen? Jeg prøver å skaffe meg en oversikt over kvalitetsnivået på denne maskinen, og det er derfor fint om de som har erfaringer med maskinen skriver litt om det her. Selv har jeg ikke hatt et eneste problem med denne maskinen, som virker svært godt satt sammen.. null knirk, null ulyder, ingenting! Jobben har kjøpt inn noen av disse og di er krute god. Ingen problemer. Eneste som vi ikke liker er basic docking replicator, grei nok i å for sæ men det e ikke lett å treffe rett når man legger PCn i den. Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har brukt storebror nc8000 et halvt års tid. Tror den har mye felles med nc6000. Solid og god maskin. Det eneste problemet jeg har hatt er at den av og til bruker lang tid (opptil 15min) på å våkne fra standby eller ikke våkner i det hele tatt. Litt irriterende og egentlig ganske skummelt fordi viften(e) ikke starter før Windows kommer i gang. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Her på jobben har vi kun kjøpt inn nc6000 den siste tiden. Har selv satt opp 15-20 stykker og har ikke sett noe feil på noen av de. Har heller ikke noen flere (bruker)feil på disse enn på andre bærbare. Endret 20. desember 2004 av Swag Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Bruker nw8000, som er nesten identisk med nc8000. Og er også i nær slekt hardwaremessig med nc6000. Ypperlig maskin, i mine øyne. God byggekvalitet og bra support fra HP. Byggekvalitet er den veldig nære ThinkPad i mine øyne, men supporten til IBM er ennå noen hakk bedre... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Selv har jeg brukt hp nc 8000 en tid, og må si jeg er overasket hvor godt den har vert. Drar den med overalt, i helikopter transport og alt mulig. Fungerer veldig godt! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Hyggelig lesestoff, dette her Men det bekrefter egentlig bare det jeg vet fra før; at denne laptopen er blant de kvalitetsmessig beste på markedet. Derfor ville det være veldig interessant om noen faktisk hadde hatt problemer med den. Elsker tastaturet.. må være et av de beste jeg har tastet på noensinne... überdeilig! hehe Synes supporten er grei nok jeg, og garantien er bra også, 3 års 'pick up and return' service. Jeg synes jeg leser så mange tråder her på forumet om folk som har problemer med sine bygg selv/barebook-maskiner.. er dette tilfeldig, eller er de generelt dårligere? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Nå er jo nc/nw serien til HP ikke noen billigmaskiner, og kvaliteten gjenspeiles også noe deretter. Synes rimeligere HP laptoper har noe høyere plastic faktor, det gjelder forrøvrig samtlige merker. Med laptop'er så betyr det faktisk litt hvor mye gryn man spytter i... Behøver man en solid maskin som virker når den skal, og som tåler å bli dratt med rundt om kring, så betaler man deretter. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg har en nc8000 selv. En arbeidshest som egentlig ikke utmerker seg i noen retning. Ytelsen er middels, utseende er middels, batteritid ok, vekten er grei nok men hverken kvalitet eller ytelse står i forhold til prisen. Jeg kan ikke si at jeg føler jeg har fått valuta for pengene. Det finnes så utrolig mange bedre alternativ der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå