Beining Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jeg sitter å sliter med min P900! Jeg ser den lille "marken" i gjørnet på PCen og den viser tilkoblet! Men, det Sony Ericsson P910i programmet finner den ikke( bruker P910i for den er den nyeste). Det står at jeg må koble til en telefon og definere den... Satt og holdt på med dette i en 4-5 timer i går uten hell... Så setter veldig pris på hjelp! Endret 20. desember 2004 av mp7,5racing Lenke til kommentar
bo_kent Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har samme problem på en av to maskiner. På jobb har jeg W2K og det fungerte uten problem (så lenge driver til docking er installert før programvare). Har installert samme program og drivere hjemme på XP maskin. Får tilkoblet i statusvindu, men programmet finner ikke telefonen i listen over telefoner. Siden jeg har brukt samme drivere begge steder, prøvd med både seriell og usb kabel og med flere forskjellige programvareversjoner (p900. P910, eng + skand) lurer jeg på om dette er et kompatibilitetsproblem med XP. Har noen er løsning blir jeg glad! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 kan ikke si annet enn at det fungerer helt fint her, både med p900 og p910i. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Har fått det til å fungere nå! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Har fått det til å fungere nå!Takk for hjelpen! hvordan da? sliter med det samme selv nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå