Lifeforms Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei! Skal kjøpe lcdskjerm i julegave til meg selv=) Går over fra en 3 år gammel fujitsu siemens 19 crt og er ikke kyndig på flatskjerm. Har nå fått tilbud på en ny 19" samsung syncmaster 910T til en strålende pris (tror jeg da)... 3500,-! Har noen her noen synspunkter til denne skjermen?? Skal brukes til surfing/noen enkle spill/teksbehandling osv... Vurderer denne skjermen opp mot: Eizo 17" LCD FlexScan L550K og Xerox 17" LCD XL775D og NEC 17" LCD Multisync 1770NX Får vel mere for pengene ved å velge 19" ettersom jeg ikke er noen gamer skulle man tro, men ønsker synspunkter på valget! Alle tips mottas med stoor takk=) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fantastisk pris. Jeg ville gått for 910T. Bestemmer du deg likevel for å gå for en 17" så ville jeg valgt 1770NX. Har personlig ikke prøvd den selv, men ser ut fra tilbakemeldinger fra folk på forumet at det er en flott skjerm Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Til opplysning så har ikke den skjermen DVI utgang. Hadde den hatt det hadde jeg kanskje kjøpt den men venter heller på BenQ FP937s+ Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Fleiper du? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9498 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Til opplysning så har ikke den skjermen DVI utgang. Hadde den hatt det hadde jeg kanskje kjøpt den men venter heller på BenQ FP937s+ Da tror du jeg du tenker på 910V elns. T er "fancyversjonen" som faktisk HAR støtte for DVI. Endret 20. desember 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2004 Hadde vært topp å fått et par expertuttalelser av eiere av syncmasteren!!!!! Greit å vite om de fremdeles er fornøyd med den etter å ha hatt den i bruk en stund og blitt vant til skjermen Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hei. Jeg sitter på en 910T her på jobben og skriver dette, og skjermen er bra den. Benytter kun VGA inngangen, da kontormaskina mi ikke har DVI. Det var en del pes med å få stilt inn farger og skarphet på VGA, og jeg synes ikke autojusteringen fungerte så veldig bra. Skjermen ser bra ut og har gode justeringsmuligheter og PIVOT. Farger og innsynsvinkel er Ok. Sammenlignet med andre 17 - 19" LCD vi har her på jobben klarer den seg bra, men i forhold til 20" ViewSonic som jeg har hjemme faller den noe etter. 19" er de LCD-skjermene som har størtst punktstørrelse, så om du synes skrift etc. blir smått på en 17" LCD, er 19" å foretrekke. Til ditt bruk, og til en pris på 3500,- vil jeg påstå at 910T er et godt kjøp. R. Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Herlig pris. Jeg betalte 5000kr for min, og jeg er veldig fornøyd. Bortsett fra litt etterslep i spill (jeg er fortsatt kongen på haugen i cs), så har jeg ingenting å utsette på den. Edit: Skjermen har DVI og "auto adjustment" fungerer smooth Endret 21. desember 2004 av Nathan Sykes Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Strålende tilbakemeldinger.. spesielt den siste !!!! Ikke noe å lure på lenger da skjønner jeg! Skjermen blir hentet i dag.. gleder meg stort Takker og bukker for all hjelp! Endret 22. desember 2004 av Lifeforms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå