Welozi Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har nettopp kjøpt meg se k700i, og er kjempefornøyd bortsett fra en ting: Telefonen har entry fra Telenor, som da erstatter "mer" knappen på telefonen. Dette er sinnsykt irriterende da jeg for det første aldri bruker entry knappen, og for det andre har bruk for å komme lett til valgene jeg før hadde på mer knappen. Det går jo an med hurtigtaster, men "mer"-knappen var mye bedre. Kan jeg fjerne entry ved å oppdatere sw eller noe? Har tilgang på dockingstasjon til p900 + bluetooth på pc. Setter pris på hjelp! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Sorry, men er visst i bumpemodus i dag... Skulle gjerne også visst svaret på dette.. En ting til... *Dragon*.. Ikke prøv deg å komme med "SØK!" engang.. Det er akkurat det jeg gjør... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Når entry er innstalert på mobilen er det nesten umulig å få det fjernet, eneste mulighet er vel å slette all sw på mobilen og oppgradere den med standard software. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Når entry er innstalert på mobilen er det nesten umulig å få det fjernet Umulig er det langt der i fra, men softwaren må riktignok gjøres noe med. I frykt for å bli beskylt for reklame, linker jeg til mitt forum hvor du finner litt mer info om emnet.. Lenke til kommentar
GSMTeknikk Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det är inga problem. Det kallas unbranding, sök på det på Google så får du löst det... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Merkelig....Første treff på Google var GSM Teknikk Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Merkelig....Første treff på Google var GSM Teknikk Er ikke merkelig i det hele tatt når en betaler andre som hjelper deg å jukse på Google Endret 11. januar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Lurifaksen(F*e***k ): MÅ man ikke ha Terminator Dongle for å unlocke? Endret 11. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 MÅ man ikke ha Terminator Dongle for å unlocke? Nei, TD hjelper ikke på de nye SE telefonene (SEMC). Trenger enten "vanlig" datakabel og tilgang til en "unlock-server", eller adskillig dyrere utstyr. Lurifaksen(F*e***k ):? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Lurifaksen(F*e***k ):? Skulle skjule navnet ditt om du har noe imot det Endret 12. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå