Henriko^ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har såvidt prøvd å legge inn motherboardmonitor for å sjekke tempen her, men finner ikke riktig hovedkort i innstillingene... Noen som har fått til dette, evt kan anbefale et tilsvarende program som fungerer? Lenke til kommentar
moav Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hoisann Jeg vurderer å kjøpe meg laptop snart og sett på 1557 GLS`en. Hva synes du om den? Er den tung? Er den solid bygget?(Godt chassis og ingen plastik knirke lyder) Over all ytelse? Lenke til kommentar
Beop Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hoisann Jeg vurderer å kjøpe meg laptop snart og sett på 1557 GLS`en. Hva synes du om den? Er den tung? Er den solid bygget?(Godt chassis og ingen plastik knirke lyder) Over all ytelse? Har 1557GLS Bra og mye for pengene, tung er den heller ikke. Men den er lagt av plast, hele saken. Og knirking, Ja, det har den. Ytelsen er i toppklasse når det gjelder bærbar så. Lenke til kommentar
Henriko^ Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Nå har jeg venta lenge nok syns jeg *bump* Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hoisann Jeg vurderer å kjøpe meg laptop snart og sett på 1557 GLS`en. Hva synes du om den? Er den tung? Er den solid bygget?(Godt chassis og ingen plastik knirke lyder) Over all ytelse? Har 1557GLS Bra og mye for pengene, tung er den heller ikke. Men den er lagt av plast, hele saken. Og knirking, Ja, det har den. Ytelsen er i toppklasse når det gjelder bærbar så. Acer Ferrari er et par hakk over Bedre hastigheter på gpu, AGP8X, bedre minnehastighet, raskere cpu. Men du får til gjengjeld litt dårligere batteritid. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hva med å svare på spørsmålet til trådstarter? prøv speedfan du Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Sorry. Ja, Speedfan skal funke bra, bruker det selv. Lenke til kommentar
Henriko^ Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Heh! Jo, takk, da prøver jeg det Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Finnes det noen programmer for å kontrollere vifta / styre den på 1557-ALS/GLS? Prøvde speedfan men den viser ikke viftehastigheten eller vifta i det hele tatt, bare temperaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå