knockertommy Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei! Jeg er kanskje en av flere som har bestillt denne harddisken fra Yatack. Jeg bestillte en den 22. mai og har enda ikke mottatt noen harddisk, noe som er j*v?lig kjedelig. Det jeg lurer på er om det er noen som har mottatt den? Det var i den perioden da den kostet Kr 999,- Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Bestilte disken 16. Mai, og mottok den 1. Juni. Bestilte et Chieftec kabinett samtidig, det kom 3. Juni. Mvh Bukks Lenke til kommentar
shahin Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har heller ikke fått noen pakke... Gått minst 1 uke nå.. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 Pakken har blitt sendt iflg yatack. Kom til lager på fredag og utsendt enten mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Samme disken ligger nå på "Ukens tilbud" hos komplett til 995,- Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Bestilte denne disken fra Yatack den 19. mai, og fikk den den 29. alt ok så langt.... The Edge Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg bestilte mandag for litt over 2 uker siden og fikk lapp i postkassa i dag, jeg etterlyste diskene på fredag pr.mail da det hadde gått over 10 dager (leveringstid 2-10 dager) men har fortsatt ikke fått noe tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå