Gå til innhold

Kjøpe BenQ937 før jul


Millmax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig vært inne på det meste jeg kommer på at nettbutikker.

Det ser ikke ut som om skjermen kommer inn før 30.12 noe sted.

Det er derfor jeg postet denne tråden, i håp om at noen finner en

butikk som har den inne. (Det betyr vel i praksis en butikk som ikke

står i prisguiden eller som ikke har oppdatert lagerstatus i det siste)

Lenke til kommentar
hvor BAD er den innsynsvikenlen,

jeg har ikke peiling på LCD og lurer på om jeg skal kjøpe 937 men den har - på innsynsvinkel

Uhh... Hvafornoe?

Innsynsvinkel = Vinkelen mellom personen som titter på skjermen og skjermen selv. Sitter du rett fremfor en skjerm så får du best innsyn, eller best bilde om du heller vil kalle det dét. Går du litt til siden for en LCD skjerm så vil du se at fargene endrer seg og blir mørkere og ting blir mer utydelig. Dette "fenomenet" er forskjellig fra skjerm til skjerm men noe jeg annser som en bagatell. Når man bruker en skjerm så sitter man jo rett fremfor uansett, så det blir jo ikke tellende før du f.eks har en kompis på besøk som står ved siden av deg og skal se et eller annet.

 

Jeg hadde hvertfall ikke droppa en skjerm kun på et slikt grunnlag. Da er man litt sær :roll:

Lenke til kommentar

cynosure, for å svare på det du spør om, så blir det, som i testen, litt gult når du beveger deg ut mot kantene. hvor bra det går med 3 stk. ved siden av hverandre kommer an på hvor langt unna dere sitter. Dersom dere sitter rundt en meter unna er det ikke noe problem, det går fint an å se ca. 45 grader ut til hver av sidene, men som sagt blir det gulaktig.

 

Forøvrig har jeg spilt Football Manager 2005 på den, og det er DEILIG(!) med bare en spiller iallefall. Siden CM er et tekstbasert spill (hvilken versjon snakker vi, forresten?), er det korte svaret JA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...