j-- Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Heisann Jeg skal ha meg nytt tastatur, men har noen kriterier: Man skal kunne holde nede mer enn 3 knapper om gangen Skal ha "keytronic-følelesen" når man skriver på det Hadde tengt til å kjøpe keytronic lifetime designer, men så vet jeg ikke om man kan holde nede mer enn 3 knapper om gangen.. LifeTime Designer Dette tastaturet ser det ut som at de ikke har i norge lenger, så jeg trenger en annet keytronic-annbefalning (ps: logitech og andre merker er forsåvidt helt uintressant) /Jonas Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Bare legger til at det ikke skal være trådløst /Clvn Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ta en titt på: Keytronic KT2001PRO Tastatur, Sort, PS/2 Selges på komplett for 195,- Det har den gode gamle keytronic følelsen, og du kan holde nede 3 taster samtidig. Har det selv og er meget godt fornøyd. PS! Det er ****** irriterendes når tastaturene kommer med "3 tast feilen" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Har alt bestillt det Det er på vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå