SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja som tittelen sier. Hva skjer med dette spillet? Fansider blir lagt ned, jeg finner INGEN informasjon som bekrefter eller avkrefter noenting. Forrige informasjon jeg leste om dette var at Nihilistic var av prosjektet og at en annen utvikler hadde tatt over. Så leser jeg at det kommer slutten av 2004. IGN har ingen releasedate, Gamespot sier 2005 ... og sia til Blizzard er jo ikke akkurat oppklarende den heller. Jeg gleder meg til å traske rundt i Starcraft universet igjen, så er det noen som har noen relevant informasjon fra eller til om dette eller? Det er frustrerende. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har ikke noe solid å komme med, bare rykter jeg leste på i en tråd på europeiske WoW forumet. SC Ghost release har visstnok blitt satt til en gang i mars 2005, og mesteparten av utviklerene hadde fått fyken eller blitt flytta. Aner ikke om det stemmer. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mener å ha lest at det kommer på neste konsoll-generasjon.??Xbox-2?? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Det har ikke jeg lest enda, men og si at det kommer på NESTE generasjon med konsoll er vel litt drøyt siden majoriteten sier det er release 2004/2005. Skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå