Xell Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Quote: MaDDoG skrev (2002-04-29 23:15): Quote: On 2002-02-14 00:45, rubberduck skrev: heisan!!!! jeg vet hvor de er muligt å få tak på lcd disply gratis du går til dem som fikkser kopi maskiner og kasse aparater og fakser de er en type displayer som heter vdf de kobler du på same måte som lcd de er de du som regel ser i kasse aprater på foretninger se for derre å få tak på de store på narvesen de er kule du kan og gå på søpel plassen der er de og mangen de skal vist verre i nyre dyre microovner så du kan fåsåvit gå kor som helst å pitle men i de mindre faksene er de små lcd'er mvh:rubberduck (jan) ja men hvordan vil disse være å kobble da?? har du mekka en? blir det likt eller tilnærmet likt det som vi kjøper? hvis du peller ut en og det står HD44780 på en av chipene på modulen er den lik og kan kobles som vist på utallige guider på nettet. Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Skulle likt å vist hvordan man kunne tatt en skjerm fra en kalkulator ja, enten en slik enkel en eller en mer avansert en ( om dere skjønner ). Hvis noen hadde kunne kommet med råd så hadde jeg jublet i taket av glede. Jeg har en tråd på dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå