artifact Skrevet 6. september 2001 Del Skrevet 6. september 2001 Noen som har en guide eller lignende på åssen jeg kan fikse lcd display på fronten av kabinettet der jeg kjøre div funksjoner? Lenke til kommentar
ebola Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 hwfaq.shrimpwars.be under casemods er det to guider om LCD.. var ikke så å snekre vanskelig alikevel :smile: Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 19. september 2001 Del Skrevet 19. september 2001 Jeg har også pusla med den ideen, jeg vil ha et 20*4 lcd med seriell kontroller men jeg finner ikke noe sted som selger dette (vel kan jo kjøpe 1000stk rett fra fabrikken men det blir jo dyrt da) Lenke til kommentar
Silence Skrevet 20. september 2001 Del Skrevet 20. september 2001 Heh, har nettopp begynt å ta fra hverandre en Toshiba 3020 laptop...den er så tynn at den vil passe fint på siden av en av kassene. Bare koble litt slik at den drar strøm fra en PSU og sette opp VNC eller no Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Hva har du tenkt å bruke til å drive den skjermen med da holder ikke med en backpack der... Lenke til kommentar
Silence Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Jeg brukte hele laptop'n - er tynn som fy :smile: Bare fjerna det mesta av plastikken, flippa skjermen 180 grader slik at keyboardet er bak skjermen. Lagde et nytt hus som sklir inn i en ramme i selve sideplata på pc'en. Strøm kommer direkte fra den sekundære PSU'n som driver neon, LED og vannpumpa fra før. Satte inn et ekstra NIC i boksen og kobla credicard NIC'et fra laptop'n direkte til det ekstra NIC'et med en twista kabel. QuakeArena river litt på pc'en ifølge perfmon :smile: Trenger noe som kan takle minst 1024* og som kan kjøre litt mer kraftig grafikk..lurer på om noen vil savne en Cpq Evo på jobben Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 extremeoverclockers har en videoguide til LCD display. Last den ned på: http://www.extremeoverclocking.com/article...ital_LCD_1.html Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Det er jo ikke noe problem å rigge det til det er å få tak i LCD som er problemet... Fant en fin side i england gunstig pris og man får rabbat hvis man er flere en 5 :smile: pokker glemte nesten å sette in adressen til sida http://www.milinst.com/lcdpage.htm [ Denne Melding var redigert av: Punisher på 2001-09-21 14:10 ] Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Hmmmm har en gammelkalkulator liggende .... med ganske så svær skjerm egentlig.... lurte på om dette kunne vært brukende til no ..... er en kalkis som jeg brukte når jeg en gang i tiden begynnte på teknisk fagskole Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 [ Denne Melding var redigert av: NoNamed på 2001-11-01 08:47 ] Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 hmmm dere har vel antagelig allerede sett disse linkene dah antar jeg http://www.crystalfontz.com/ http://www.matrixorbital.com/ http://www.newq.com/ og eh denne men den har vel ikke så mye med LCD display i seg selv og gjøre ? hehe [ Denne Melding var redigert av: Phyltre på 2001-10-15 01:12 ] Lenke til kommentar
cure Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Her er en test av LK202-25 fra Matrix Orbital, http://www.bit-tech.net/?page=article&id=68 Vurderer selv å kjøpe denne, men så er jo tusen spenn en del penger da ... Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Noen som vet hvor det går å kjøpe Seriell lcd i norge? Lenke til kommentar
cure Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Quote: On 2001-10-17 03:17, Punisher skrev:Noen som vet hvor det går å kjøpe Seriell lcd i norge? Kjenner ikke til noen i Norge, men du kan bestille via weben til Matrix Orbital eller kanskje via en av forhandlerne de har. Men det blir fort dyrt, f.eks koster LK202-25 ca. $100 + frakt + mva for innførsel til Norge. Har selv meget lyst på et slikt display med nav. knapper, men prisen holder meg litt igjen. [ Denne Melding var redigert av: cure på 2001-10-17 11:28 ] Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Litt kjipt å bestille likt fra utlandet når frakt er dyrere en det du kjøper :sad: Lenke til kommentar
DukerX Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 gå inn på HCS-Electronicks.no Undr Produkter->Elektronikk->LCD-Display så finnes det masse snacks. Dette er en leverandør i norge, som har svært imøtekommende priser. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 wow! priser!! :smile: men dem var litt små. max 20x4. hvor mye får man egentlig plass i ett sånt? Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 20*4 holder fint til winamp. Plugins'a støtter jo scrolling av sangtittel o.l. Har forresten et slikt 20*4 display m/backlight fra HCS. Helt greie med tanke på pris, selv om jeg hadde foretrukket å fått backlight til optrex-displayet mitt. Men, siden prisen på backlight var omtrent det samme som prisen på et nytt display, avt ikke valget så vanskelig :smile: Uanz. Skal vel slenge inn displayet i fronten på kabinettet snart, men må nok tenke på å få en paralellport til først.. -- Tommy H. Lenke til kommentar
classic Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 De displayene på HCS hadde vel ikke de Hitachi kontrollerene som det ser ut som alle andre LCD'er har? HT4407 eller .no heter de vel. Den på disse heter KS0066 - får du displayet ditt til å funke, programmerer du selv eller bruker program? Noen som vet om en guide til parallell port LCD display progging? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå