Gå til innhold

Lcd display

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg brukte hele laptop'n - er tynn som fy :smile:

Bare fjerna det mesta av plastikken, flippa skjermen 180 grader slik at keyboardet er bak skjermen. Lagde et nytt hus som sklir inn i en ramme i selve sideplata på pc'en.

Strøm kommer direkte fra den sekundære PSU'n som driver neon, LED og vannpumpa fra før.

Satte inn et ekstra NIC i boksen og kobla credicard NIC'et fra laptop'n direkte til det ekstra NIC'et med en twista kabel.

QuakeArena river litt på pc'en ifølge perfmon :smile:

Trenger noe som kan takle minst 1024* og som kan kjøre litt mer kraftig grafikk..lurer på om noen vil savne en Cpq Evo på jobben :grin:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Quote:

On 2001-10-17 03:17, Punisher skrev:

Noen som vet hvor det går å kjøpe Seriell lcd i norge?

Kjenner ikke til noen i Norge, men du kan bestille via weben til Matrix Orbital eller kanskje via en av forhandlerne de har. Men det blir fort dyrt, f.eks koster LK202-25 ca. $100 + frakt + mva for innførsel til Norge. Har selv meget lyst på et slikt display med nav. knapper, men prisen holder meg litt igjen.

[ Denne Melding var redigert av: cure på 2001-10-17 11:28 ]

Lenke til kommentar

20*4 holder fint til winamp. Plugins'a støtter jo scrolling av sangtittel o.l.

Har forresten et slikt 20*4 display m/backlight fra HCS. Helt greie med tanke på pris, selv om jeg hadde foretrukket å fått backlight til optrex-displayet mitt. Men, siden prisen på backlight var omtrent det samme som prisen på et nytt display, avt ikke valget så vanskelig :smile:

Uanz. Skal vel slenge inn displayet i fronten på kabinettet snart, men må nok tenke på å få en paralellport til først..

--

Tommy H.

Lenke til kommentar

De displayene på HCS hadde vel ikke de Hitachi kontrollerene som det ser ut som alle andre LCD'er har? HT4407 eller .no heter de vel. Den på disse heter KS0066 - får du displayet ditt til å funke, programmerer du selv eller bruker program?

Noen som vet om en guide til parallell port LCD display progging? :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...