Ny her. Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hei jeg satt å lurte på om jeg skulle bestille meg nytt headsett så kom jeg over Koss sb45. Så jeg lurte på om noen har erfaring med det? jeg var ute å vite om noen vet om det er volumkontroll på headsettet? ellers så kikka jeg på sennheiser pc150, men syntes prisen hva litt stiv. Alle svar mottas med stor takknemlighet Forresten god jul alle sammen! Lenke til kommentar
Term Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg er 99% sikker på at det ikke er volumkontroll på den. Det var ikke det på SB40 å det ser veldig mye ut som det ikke er det på 45 heller. Lenke til kommentar
Ny her. Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Noen som om det er livstidsgarranti på Koss sb45? syntes jeg så en plass det stod det bare hva 1 års garanti? Lenke til kommentar
Skjelett Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Noen som om det er livstidsgarranti på Koss sb45? syntes jeg så en plass det stod det bare hva 1 års garanti? Er ganske sikker på at det er livstidsgaranti på alle koss sine headphones Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er livstidsgaranti på alt av Koss Headphones...noe som er genialt..har bytta mine 8 ganger,og betaler noen ganger bare 60 kroner for frakt... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Er livstidsgaranti på alt av Koss Headphones...noe som er genialt..har bytta mine 8 ganger,og betaler noen ganger bare 60 kroner for frakt... Dette blir sikkert litt off topic.. Du har byttet dem åtte ganger? Føler du deg ikke lurt? Tenk deg at du kjøper et par sko, og må bytte dem åtte ganger i løpet av den tiden de er ment til å vare. Livstidsgarantien til Koss er ikke genial, det ville være svindel å selge Koss produkter uten livstidsgaranti. Til sammenligning har jeg et par Sennheiser hodetelefoner fra 1994 som ble brukt daglig i syv år, de er like hele. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hadde koss solgt produktene sine uten livstidsgaranti hadde jeg sidestilt produktene med lignende fra sony, philips, trust, creative, logitech osv. Kvaliteten er ikke dårlig, men muligens ikke helt på nivå med Sennheiser. Svindel hadde det helt klart IKKE vært om de ikke hadde garantien. Det livstidsgarantien helt sikkert gjør er at mange bruker de langt mindre forsiktig, man vet at man ikke taper noe om de blir utslitt. Absolutt en bra ting når man vurderer koss mot andre. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Byggekvaliteten på Koss er laber. Flere modeller har sprø plast, som knekker som fyrstikker. De har heller ingenting å stille opp med lydmessig mot f.eks Sennheiser og Beyerdynamic. Påstanden min om at det ville være svindel å selge Koss uten livstidsgaranti er selvfølgelig satt på spissen, men den fremhever poenget mitt. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Joda, byggekvaliteten er vel ikke den beste men helt ok etter min mening. Har portapro og CS100. Koss er vel ikke på helt samme nivå som Sennheiser og Beyer når det gjelder pris og prestisje, så man forventer ikke samme kvalitet heller. God garanti oppveier for endel synes jeg. Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bygge kvaliteten kommer seg velding om du kjøper noen litt høyere modeller... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Bygge kvaliteten kommer seg velding om du kjøper noen litt høyere modeller... Jeg har erfart det motsatte. Hadde et par Koss R80 som knakk etter bare ett års bruk. R80 er en relativt dyr Koss modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå