psyko Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg fikk tak i på nettet. søkte gjennom en kompis om hvor han har opplevd best support. HAr prøvd mange steder. Men de fleste gir jo ikke support hvis du ikke har kjøpt av dem. Litt dumt. Men skjønner dem godt. http://www.supportservice.no fant denne siden. Men den er nede nå??? Men de har jo mail da. som jeg benyttet. [email protected] som ble besvart ganske raskt. Det koster ingenting. Trenger ikke kjøpts historikk eller noe som har med kjøpet og gjøre. Kun god feilbeskrivelse. Har hørt at de skulle komme på tlf også igjen. De var flinke til og hjelpe meg. Da jeg hadde kjøpt abit hk, samt abit skjermkort osv. Hjalp meg med bios instillinger osv. Samt veldig mange bra linker som lå på nett for feilsøking osv. Terning kast 6 til dem. Lenke til kommentar
psyko Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2002 [ Denne Melding var redigert av: psyko på 2002-06-05 09:45 ] Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 noe du ville frem til? (du kan også få god suport her på forumet ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Mulig jeg er paranoid, men mine tanker går i de baner at "psycho" reklamerer for noe han er med på selv... Beklager hvis jeg tar feil, psycho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå