Gjest member-63169 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hardisken min er plutselig ikke til å komme inn på lenger, den finnes i bios og i kontrollpanel men når jeg dobbeltklikker på den kommer meldingen: D:\ is not accessible. The file or directory is corrupted and unreadable. Har forresten funnet igjenn allt på HDen med ett recovery program som jeg bare har demoen av og der fullversjonen som jeg må ha for å hente filene koster 700kr. så ser etter andre utveier først... La merke til at filsystemet på hardisken er skiftet til RAW istedenfor NTFS. Mest sannsynlig er det virus som har herpet HDen. men blir ikke bedre etter jeg har scannet med avast og 2 browser scannere (CA eTrust og Pc Chillin) (fant mange virus). Har forresten prøvd chkdsk eller scandisk også, men den kunne ikke scanne disken pga feil filsytem, RAW istedenfor NTFS. Kunne jo vere at noen andre hadde opplevd dette som kunne gi ett par gode råd... HD: western digital caviar 160gb windows xp pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå