tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har planer om å softmodde mitt kjære Club3D 6800NU, men vil ikke risikere at det blir skadet! Går det an å åpne pipes uten risiko? Vil ikke bruke bytteretten siden jeg bor her langt oppi nord, så kommer til å ta en uke å få ett nytt et. Er det noen som vet hvor mange vellykkede softmoddinger av dette kortet det har vært? Viss det ikke går bra, kan jeg slå av maskina uten å svi det av? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311841&hl= Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har akkurat samme kort som deg og har softmoddet mitt kort.Det funker fint her hvertfall. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 men viss noe går på trynet, så er det svidd? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ingenting som svis, relativt trygt. Det værste jeg har opplevd er merkelige artifacts i 3DMark... da er det bare å finne ut hvilke pipes som er ødelagt... dette var et 6800LE kort da. Men er jo samme greia med NU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå