Psyc0re Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva med å lage en mac avdeling på siden. Er ikke den store gaming plattformen, men begynner å komme seg med baby skritt. Tar jeg ikke helt feil så er det ikke noen skikkelige Norske sider som tester/skriver om mac spill så gamer.no kan bli førstemann. ^^ Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Det er altfor lite poster til å lage en egen MAC avdeling. Jeg har ikke sett et eneste stort spill til MAC. Endret 20. desember 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er altfor lite poster til å lage en egen MAC avdeling. Jeg har ikke sett et eneste stort spill til MAC. Da burde du se en gang til. http://www.insidemacgames.com/ Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er altfor lite poster til å lage en egen MAC avdeling. Jeg har ikke sett et eneste stort spill til MAC. Da burde du se en gang til. http://www.insidemacgames.com/ Ojojoj.. Men jeg mener, hvor mange ganger blir det spurt om CoD:UO til MAC liksom ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ja, det er jeg helt enig i, men måtte bare påpeke at det finnes flere spill til Mac enn det de aller fleste tror. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 aktiviteten på forumet ville vel være ganske laber siden macaddicts ikke er kjent for å være interessert i gaming Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Dessuten er det nok kanskje mer naturlig at aMac lager en egen mac-avdeling til spill (hvis det ikke allerede finnes da). Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Tror jeg har lest max 3 tråder her på forumet som omhandler spill på mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå