MrLuni Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ja... Eg jobber på Rimi og kvar lørdag kommer samme dudn og vinner på automatene som står der. Det er irriterendes å sjå på at han vinner så ofte. Veit om flere folk som er ganske flink med automater. Er det rå å bruke "triks" på automaten? Kankje hacke dem Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Selv om de vinner ganske mye, må du huske at de putter 200-lapp på 200-lapp i automatene. Du må satse ganske mye, og siden automatene ikke akkurat er laget for å gi bort penger, kan du ikke gå i pluss hver gang.. Det er jo en grunn til at spillavhengige er nedtynget av gjeld, og ikke millionærer Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er jo ikke lenge siden noen vietnamesere dro rundt i verden og tømte spilleautomater, de ble jo tatt i Tromsø (da med 100 000 i mynter). Politiet kunne ikke ta de på grunn av at de ikke hadde gjort noe kriminelt, bare brukt noen spesielle triks for å tømme de. Spilleautomateierene skulle fikse det i løpet av 2-3 dager da de fikk vite om denne feilen i automatene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er jo ikke lenge siden noen vietnamesere dro rundt i verden og tømte spilleautomater, de ble jo tatt i Tromsø (da med 100 000 i mynter). Politiet kunne ikke ta de på grunn av at de ikke hadde gjort noe kriminelt, bare brukt noen spesielle triks for å tømme de. Spilleautomateierene skulle fikse det i løpet av 2-3 dager da de fikk vite om denne feilen i automatene. Jepp det bestod i å holde nede forskjellige taster i en viss rekkefølge. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan bruke greske mynter som er lik str på som 20-kronere.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan bruke greske mynter som er lik str på som 20-kronere.. Tollvesen og norsk politi brød seg jo ikke, var det ikke slik? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Lenge siden eg drev og manipulerte automater men en kompis hadde truet det ut av en vietnameser om kordan man trikser med automatene. Dett var i 96-98 og etter en stund gikk det ikke lenger men vietnameserne klarte å trikse videre. Er de maskinene lagd i vietnam siden det alltid er vietnamesere som har peilingen? Vi drev å dunket maskinen ett vis sted så måtte vi vente i så og så mange sekunder og dunke engang til på samme stedet og da fikk man maks penger å spille for og da var det bare å spille gratis og vinne det man måtte vinne. Var også noen spesille koder man tastet med tastene og etter at disse ble fikset gikk man over til å tape 200kr'r lapper på en spesiell måte og man måtte han en spesiell utvalgt mappe som man brettet i nøyektig samme størrelse som seddelen og man førte da denne inn og med seddelen som ble registrer så dro man seddelen inn i mappen og tok ut mappen. Grunnen at man måtte bruke mappe var fordi motoren som trekker til seg seddelen rev seddelen. Forresten det har ikke gått ann å gjøre disse triksene så ikke prøv engang. Eg forteller bare sånn omtrent kordan det gikk og eg gjorde dette bare når eg var 16åring. Gadd ikke stresse med , og det der. Eg er trøtt og eg legger meg. Bye. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan bruke greske mynter som er lik str på som 20-kronere.. Tollvesen og norsk politi brød seg jo ikke, var det ikke slik? De brød seg, men man kan ikke ta noen for noe når de ikke har gjort noe ulovlig. Du kan ta med deg så mange greske mynter over grensa du bare vil... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ja... Eg jobber på Rimi og kvar lørdag kommer samme dudn og vinner på automatene som står der. Det er irriterendes å sjå på at han vinner så ofte. Veit om flere folk som er ganske flink med automater. Er det rå å bruke "triks" på automaten? Kankje hacke dem Hoho, godt mulig at jeg vet hvordan han gjør det. Selv drev jeg og en kompis på med dette trikset for et par somrer siden, og tjente noen slanter på bare timene. Det som er kluet er at det er to hull hvor pengene kommer ut. Ett hull der hvor gevinsten kommer ut, og ett hull der rest-pengene kommer ut. I dette såkalte "resthullet" puttet vi inn en sammenkrøllet papirlapp. Poenget var da at den skulle hindre pengene i å rulle ut. Så når folk kom for å spille, og gjerne ikke gadd mer elns, så trykkte de for å få ut det som var igjen av de spillbare pengene, men ingen penger kom. Noen av dem (de desperate gamle folka) stakk fingrene opp i hullet, men fant ingenting som blokkerte, lappen lå nemlig ganske langt oppi systemet for å si det slik Etter ett par timer gikk vi tilbake for så å pirke ut lappen, da randt det ofte maaange 20-kroninger ut og rett i våre hender. Digg følelse (Gjorde dog helsikkens vondt å ta papirlappen inn og ut, hadde store skrapemerker på fingrene). Dette gjorde vi på flere automater rundt omkring i byen og på kjøpesentre. Holdt på å bli busta også faktisk. Sto der å fikla, så kom det en securitas med en gammel dame som hevdet at automaten hadde ranet henne for penger Hoho, det var tider det, lettjente penger var det også. Noen hundre-lapper på en god dag PS. Dette funker bare på en av automat-typene, ett fåtall med andre ord. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Gnomenz: Slyngel! :o Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kan bruke greske mynter som er lik str på som 20-kronere.. Det går ikke nå lenger. Forøvrig så bruker grekerne euro, ikke drakmer, så det vil uansett bli et problem å få tak i 50-drakme mynter. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Gnomenz: Det der er jo faktisk tyveri fra privatpersoner. Jeg vet om et par måter som fungerer, har aldri prøvd dem selv, men kjenner flere som har benyttet seg av dem. Har ikke planer om å skrive dem nå, da de fortsatt kan brukes. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis du venter til 4-6 folk har spilt før deg, og ikke de har vunnet noe, har du bedre sjangse til å vinne. (tror jeg) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hvis du venter til 4-6 folk har spilt før deg, og ikke de har vunnet noe, har du bedre sjangse til å vinne. (tror jeg) Men mange skjønner ikke dette. På spilleautomatene da jeg gikk på VGS var det ofte sånn at pensjonistene kom løpende når noen vant masse på en automat, for de trodde de hadde funnet "lykkeautomaten". I realiteten er det jo stikk motsatt, slik at det tar en stund mellom hver gang noen får toppgevinster, og det er derfor dumt å spille på en automat som akkurat har blitt tømt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Å stappe papir eller plastikk pose opp i slusene på maskina er ett godt gammalt triks,og er vel det som funker best,men husk at du lurer privat personer som spiller,ikke eventuellt Røde kors Å lure maskina elektronisk er mye vanskeligere i dag,enn det var før...Husker ''Back In The Days'' så dro vi bare ut stikkontakta,satte den inn igjen,så fikk vi 800 kroner eller no får å spille for...vi kunne ikke ta ut disse pengene,men det du eventuellt vant på de 800 kronene kunne man ta ut... Hvorfor det alltid er vietnamesere som lurer automater lurer jeg også på,men jeg veit at hvis du punger ut 10-20.000 så kan du få tegninger over maskinene,og dermed få vite hvordan du lurer den ... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 joda. Men med disse feilene snowDOG nevner, virker det jo som det er meningen at de feilene er der. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Å stappe papir eller plastikk pose opp i slusene på maskina er ett godt gammalt triks,og er vel det som funker best,men husk at du lurer privat personer som spiller,ikke eventuellt Røde kors Å lure maskina elektronisk er mye vanskeligere i dag,enn det var før...Husker ''Back In The Days'' så dro vi bare ut stikkontakta,satte den inn igjen,så fikk vi 800 kroner eller no får å spille for...vi kunne ikke ta ut disse pengene,men det du eventuellt vant på de 800 kronene kunne man ta ut... Hvorfor det alltid er vietnamesere som lurer automater lurer jeg også på,men jeg veit at hvis du punger ut 10-20.000 så kan du få tegninger over maskinene,og dermed få vite hvordan du lurer den ... Hvis maskinene blir laget i vietnam, så blir de kansje bygget slik at de som lager de kan komme hit og "ta ut" penger. (Det hadde jeg gjort hvis jeg produserte maskinene ) Endret 20. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
brillan Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 http://home.no/exploid/Video_Demonstration...hines_Divx5.rar Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis du venter til 4-6 folk har spilt før deg, og ikke de har vunnet noe, har du bedre sjangse til å vinne. (tror jeg) Men mange skjønner ikke dette. På spilleautomatene da jeg gikk på VGS var det ofte sånn at pensjonistene kom løpende når noen vant masse på en automat, for de trodde de hadde funnet "lykkeautomaten". I realiteten er det jo stikk motsatt, slik at det tar en stund mellom hver gang noen får toppgevinster, og det er derfor dumt å spille på en automat som akkurat har blitt tømt. Ja, slik er det enda.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis noen har vunnet mye før deg så er det bare å legge på en 50 øring.. Denne går rett gjennom og drar med seg evt. rester av penger som har settet seg fast du tjener ikke mer en 10-20kr, men det er deilig hvis du bare trenger litt til sjokolade eller potetgull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå