ggp Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Har laget et nyhet's script, skal brukes til å legge ut nyheter på siden ved hjelp av login osv ... Ta en titt her ... Noe jeg burde forbedre ? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Så lenge du spør i PHP-forumet så antar jeg at du lurer på hvordan du kan forbedre kodingen? I så fall får ikke jeg sett noen php-kode uten en søt og fin kildekode som phps eller txt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Vanskelig å si om noe kan forbedres eller ikke - det eneste vi ser er helt standard output fra et nyhetsscript HTMLen var rimelig fucked, så der er i hvertfall stort forbedringspotensiale. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Den html'n er et must å forbedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kanskje en komentar funkson til ver nyhet ? Og som Los sa, legg ut phps om du vil ha fobedringer på php koden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå