Gå til innhold

et kjempe skummelt spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doom3, hl2, Resident Evil, er nok de jeg kommer på nå...

I Ravenholm er det en del gufne saker ja. De ekle, raske zombiene som hopper rundt blir ihvertfall jeg ganske stressa av. Tar heller en strider en en haug med de ja.

Ellers må jeg si jeg ble mer skremt av Doom3, masse skrekkeffekter der. Kjedelig å spille mer enn en gang helt igjennom da. Elendig story i forhold til HL2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Clive Barker's Undying!

 

Anbefaler deg å prøve dette spillet.

 

Andre skumle spill:

 

Silent Hill

Resident Evil

Dino Crisis

Alone In The Dark

Doom

System Shock

Diablo II (ja, faktisk skummelt noen ganger)

Lenke til kommentar

Resident Evil serien har aldri skremt meg det minste, eneste er bekymringen over om jeg overlever neste loading uten om å knuse tv, playstation, fjernkontroll, askebeger, potetgullbollen og hue i veggen ...

 

MEN ... Resident Evil til Gamecube derimot.

DET er den mest skremmende spillopplevelsen min hittil.

Usannsynelig bra grafikk og ikke minst stemning.

Anbefales....

Lenke til kommentar

- Silent Hill 2 er øverst på lista... (Scary til å begynne med, men man vender seg til det. Uansett et gromspill med bra stemning)

- Doom III er helt brukbart, men flyter mye på billige zombier- ut- av- veggen- bak- deg- triks

- RE- serien... har ikke like bra stemning som Silent Hill

 

- Half Life 2 er aldri på NOE tidspunkt tilnærmet skremmende, inkl Ravenholm (Hvis du under noen omstendighet i løpet av det spillet skulle skvette så er det enten type: "Lett- rykning- forårsaket- av- hodekrabbe- som- kom- fra- et- hjørne mens- du- var- litt- ukonsentret- fordi- du- hadde- grandis- i- venstrehanda" ELLER "Oi, det smalt no jævli`hos naboen!" )

Endret av Nymfo- Olga
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...