joerne Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 hei, jeg har (hadde) en p4 2.26 northwood, på et soyo p4x400 dragon ultra platinum, og nå er cpu og hk dødt. ja, jeg har overklokket en del, stabilt [email protected] med standardkjøler =) men den var uklokket, og hadde vært det i sikker 6 måneder før den bare døde. kunne tenkes det er varmen, men kjøleribbe og vifte var på hele tiden. forstår ikke hva det kan være, og nøler med å sende inn siden jeg ikke vil få tilbake en regning som sier "du har ødelagt". noen tips? mvh, Jørn Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 vel, du kan jo prøve å sende inn.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 vel, du kan jo prøve å sende inn.. Hehe :!: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Du kan jo prøve å lage bedre emnefelt også. Omgåelse av tre ords-regelen (det er en grunn til at den er der) straffes med stenging av tråd. Emnefeltet skal være beskrivende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg