SuperSTRING Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Det er mye man har behov for å ikke gjøre/gjøre Ikke sett kaffekopp foran LCD, lcd velter, kaffekopp knuser, innhold inni tastaturet. Dumt! Resultat: Skrudde opp (ca en million deler) å tørka ut kaffen. Funker, men har noen treige taster. Må mappe disse å foreta en ny oppskruing. Mao: Ikke løp å kjøp nytt (gjorde det nesten) lol Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 I feel u bro... Hadde fest igår, og da eg skulle sitte ved pcn i dag tidlig så letta eg på tastaturet og det randt sikkert 3dl ut av det. Pcn skulle absolutt skrolle og verre til. Har litt lyst på mx3000 Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Dissekering foretatt. Funka som fjell etterpå. Men nå etter harde gamerunder har noen av tastene blitt skikkelig treige. Men det fixa seg med Silikonspray Endret 24. januar 2005 av SuperSTRING Lenke til kommentar
Ghost_Fox Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) har et cordless elite keyboard, bluetooth og mx900.......jeg sølte 4-5 dl oppi dette. jeg tok hele tastaturet og sylde det, det funker fint nå er ikke tregheter i det... ikke skyld elektroniken:) dette helper det ikke nå, men skulle bare si det....hvis det skjer neste gang. HUSK la det tøreke LENGE før man skrur det sammen igjen. EDIT: LEIF Endret 5. januar 2005 av Ghost_Fox Lenke til kommentar
SuperSTRING Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Takker for svarene gutter Silicon gjør underverker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå