Howiey Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Jeg skal bruke bilde som banner som overskrift på hjemmesiden min. Vist jeg har f.eks. 6 bilder, hvordan kan jeg da få til at ett tilfeldig bilde kommer opp til den som besøker siden min? Er dette mulig i CSS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Det er ikke mulig med BARE css nei! Men, JavaScript, PHP, Flash(?) og masse annet kan gjøre dette for deg Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Spør i PHP delen av forumet du! Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 OK, men jeg hadde håpet det gikk uten PHP. Har ikke så mye greie på PHP, og jeg har ikke noe domene eller webhotell, enda, så jeg legger siden ut hos telenor, som jeg har fått gratis. Men Telenor sin server støtter ikke PHP... Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2004 Det er ikke mulig med BARE css nei! Men, JavaScript, PHP, Flash(?) og masse annet kan gjøre dette for deg PHP har jeg ikke peiling på for øyeblikket, og serveren til telenor støtter ikke det. Men java...? Har du noen eksempler på koder? Link? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ikke Java men JavaScript... Det er to HELT forskjelige ting! Og søk etter litt tutorials på google.. finnes masse og ville tro det er enklere en PHP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå